پیام سپاهان
درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات Robotex2018 کشور چین
چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 11:42:09 AM
ایسنا
پیام سپاهان - کارآموزان آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا اصفهان موفق به کسب 3 مقام برتر مسابقات ROBOTEX کشور چین شدند.
  مسابقات Robotex کشور چین از سوم تا پنجم شهریور ماه در شهر شانگهای کشور چین برگزار شد. و تیم اعزامی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد چیستا رباتیک صدرا از شهر اصفهان به این مسابقات در لیگ‌های مختلف درخشش بسیار خوبی داشتند.
تیم اعزامی از اصفهان موفق به کسب مقام اول در لیگ (رالی ماشین‌های هوشمند)Folk Race و مقام‌های دوم و چهارم در لیگ ربات مسیریاب شده‌اند.
مسابقات ربوتکس از بزرگترین رویدادهای بین المللی رباتیک جهانی است که سالانه در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود. در این همایش شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف گرد هم می‌آیند تا در جدیدترین عرصه‌های علم رباتیک به هم اندیشی و رقابت بپردازند.
Robotex یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، جلسات و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد که از سال 2001 سازماندهی شده و به بزرگترین جشنوراه رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است و تا کنون 19 کشور عضو این رویداد بزرگ علمی می‌باشند و آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا میزبان برگزاری این مسابقات در کشور ایران بوده و کشورهای عضو Robotex International در این مسابقات در کشور ایران حضور می‌یابند.
  این مسابقات در محورهای مسابقات تیم‌ها در گروه‌های سنی دبستان، دبیرستان و بخش دانشجویی در 18 لیگ و خلاقیت (طراحی ایده‌های کارآفرینی) برگزار می‌گردد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/57628/درخشش-اصفهانی‌ها-در-مسابقات-Robotex2018-کشور-چین
بستن   چاپ