پیام سپاهان
سرمربی ذوب آهن:
فرصت های گلزنی را از دست دادیم
پنجشنبه 8 شهريور 1397 - 22:54:29
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد از نحوه بازی بازیکنانش در دیدار با پدیده خراسان گفت : در این دیدار به راحتی فرصت های گلزنی مان را از دست دادیم.
به گزارش ایرنا، امید نمازی شبانگاه روز پنجشنبه بعد از باخت تیمش مقابل پدیده خراسان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال افزود : در باره این دیدار موقعیت هایمان را به راحتی از دست دادیم و نمی دانم دیگر در این مورد چه بگویم.
وی اظهارداشت: این دیدار را خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم که از دست رفت و به تیم پدیده فرصت خودنمایی دادیم و توانست بازی را به خوبی کنترل کند.
وی خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه در رختکن با بازیکنان صحبت کردم ولی قانون اول فوتبال می گوید گل نزنی گل می خوری و دو هفته اخیر از اوت دستی گل می خوریم .
نمازی با بیان این که در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و می توانستیم ببریم ، تصریح کرد : این شکل بازی کردن فایده ندارد و نباید انتظار قهرمانی از ذوب آهن داشت.
سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به عدم حضور محسن مسلمان بازیکن ذوب آهن در این دیدار گفت : آنچه درباره این بازیکن در فضای مجازی منتشرمی شود شایعه است و نباید اعتماد کرد.
وی بیان داشت : این بازیکن در دیدار با سپاهان به دلیل خطایی که روی آن شد از پشت پا التهاب دارد و نمی تواند بدود، باید فیزیوتراپی کند که برای دیدارهای بعدی اماده شود ولی انتظارنداشته باشیم یک بازیکن بیاید سوپرمن باشد.
به گفته وی اگر 50 درصد موقعیت مان گل شود بازی ها را خواهیم برد تیم ما در گلزنی مشکل دارد و بازیکنان ما دقت لازم را ندارند که باید رفع شود.
سرمربی ذوب آهن با اشاره به داوری این دیدار گفت : درباره داوران به طور معمول دوست ندارم صحبت کنیم ولی یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد که خودم ندیدم ولی دیگران که دیدند گفتند پنالتی بود، داور می توانست عادلانه تر قضاوت کند.
وی همچنین با اشاره به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر یادآور شد : همه تیم ها در تعطیلات یکسان هستند و به نفع تیم ها نیست ولی برای ما به دلیل اینکه به شرایط ایدال برسیم موقعیت خوبی است .
وی اضافه کرد : در فوتبال حرفه ای نتیجه حرف اول را می زند و بعد از تعطیلات سعی کنیم بهتر نتیجه بگیریم و بازیکنان هماهنگ تر شوند.
تیم فوتبال پدیده خراسان در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه فولادشهر ، ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
پیام حیدری با کمک آرمان اسعدی، حسین مرادی، شاهو اصلانی این دیدار را قضاوت کردند.
هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز در رده پنجم جدول و تیم پدیده با 15 امتیاز در رده نخست جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/57754/فرصت-های-گلزنی-را-از-دست-دادیم
بستن   چاپ