پیام سپاهان
لیگ برتر فوتبال؛
تیم پدیده خراسان ذوب آهن اصفهان را شکست داد
پنجشنبه 8 شهريور 1397 - 22:54:30
پیام سپاهان - اصفهان - تیم فوتبال پدیده خراسان در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه فولادشهر ، ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
به گزارش ایرنا، دیدار این 2 تیم از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که در پایان این مسابقه، تیم میهمان توانست با نتیجه دو بر یک میزبان را شکست دهد.
در نیمه اول این دیدار تیم پدیده خراسان بازی بهتری نسبت به ذوب آهن اصفهان به نمایش گذاشت و چند موقعیت خوب بر روی دروازه میزبان به وجود آورد که با بی دقتی مهاجمان خود تبدیل به گل نشد.
مهمترین موقعیت این نیمه شوت محکم مرتضی منصوری بازیکن پدیده بود که پس از برخورد به تیر دروازه ذوب‌ آهن به بیرون رفت، همچنین در دقیقه 40 بین ادی هرناندز بازیکن ذوب آهن و علی نعمتی بازیکن پدیده درگیری به وجود آمد که با دخالت داور و دادن اخطار و کارت زرد به این بازیکنان به پایان رسید.
تیم ذوب آهن نتوانست از موقعیت های خود درست استفاده کند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که ذوب آهن بر حملات خود اضافه کرد و چند موقعیت بر روی دروازه پدیده خراسان به وجود آورد که نتوانست از آنها بهره ببرد.
در آن طرف میدان ، قرمزپوشان پدیده خراسان توانستند در دقیقه 55 صاحب یک پنالتی شوند و سعید صادقی بازیکن این تیم توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند.
تیم ذوب آهن اصفهان با دریافت گل بر حملات خود افزود و در دقیقه 81 هادی محمدی با ضربه سر دروازه پدیده را باز کرد، این گل زیاد دوام نیاورد و پدیده توانست دو دقیقه بعد در دقیقه 83 گل برتری خود را توسط یونس شاکری به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود میهمان به پایان برسد.
در این دیدار ادی گابریل هرناندز، و هادی محمدی از ذوب آهن و علی نعمتی و محمد رضا خلعتبری از پدیده خراسان از دوار کارت زرد دریافت کردند.
پیام حیدری با کمک های آرمان اسعدی، حسین مرادی، شاهو اصلانی این دیدار را قضاوت کرد.
هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز در رده پنجم جدول و تیم پدیده با 15 امتیاز در رده نخست جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/57757/تیم-پدیده-خراسان-ذوب-آهن-اصفهان-را-شکست-داد
بستن   چاپ