پیام سپاهان
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان:
آیین‌نامه جدید عفاف و حجاب دانشگاه‌های آزاداسلامی ابلاغ می‌شود
شنبه 10 شهريور 1397 - 20:51:23
پیام سپاهان - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: پس از بررسی های کارشناسانه، آیین نامه جدید عفاف و حجاب تنظیم شده و اکنون در این گردهمایی به میزبانی اصفهان زوایای این آیین نامه بررسی و به زودی به دانشگاه های آزاد اسلامی کل کشور ابلاغ می شود. 
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، احمد آذین صبح امروز (شنبه) در دومین نشست سراسری معاونین فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: از آنجایی که، فرهنگ حکم فضای تنفسی دانشگاه را دارد، هرچه این فضا سالم تر باشد تنفس بهتر و سالم تر صورت می گیرد؛ از این رو تنظیم آیین نامه جدید برای برطرف کردن زمینه های مشکل زا در دانشگاه از جمله مهم ترین اقدامات معاونت فرهنگی است.
وی ادامه داد: این آیین نامه طی دو روز نشست معاونان فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی، بازنگری و در نهایت به دانشگاه های آزاد کل کشور ابلاغ می شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ولایت و حجاب را از جمله مهم ترین ارکان مورد توجه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن برای تزلزل کشور اسلامی ایران، این دو مقوله را نشانه گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی برای سست کردن جمهوری اسلامی، تزلزل خانواده را مورد هدف قرار داده است، افزود: مهمترین رکن خانواده مادر است، اکنون دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در پی این است تا با لکه دار کردن عفت مادر خانواده های ایرانی، نظام جمهوری اسلامی را سست و در نهایت به کشور لطمه بزنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزاری نشست های فرهنگی را مهمترین راه مبارزه با توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: این گردهمایی فرهنگی که با حضور معاونین فرهنگی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار می شود بر مباحث فرهنگی، بالاخص موضوع مهم عفت و حجاب تاکید دارد.
آذین تصریح کرد: دشمنان فهمیده اند، اقدام نظامی در مورد ایران کاربردی ندارد و برای اینکه بتوانند به کشور آسیب بزنند، می خواهند از راه تخریب ذهن وارد می شوند.
وی تصریح کرد: در این نشست دو روزه، برنامه ها در قالب سخنرانی و ارایه مباحث تبیینی و عملیاتی مباحث مهم کشور به صورت میزگرد و کارگاه برگزار می شود.
وی در خصوص دیگر برنامه های جانبی این نشست، گفت: چند میزگرد با حضور مدیران کل معاونت های فرهنگی دانشجویی برگزار می شود. 
آذین تصریح کرد: این میزگردها تحت عنوان مسایل روز کشور از جمله مباحث اجتماعی، اقتصادی و بین المللی برگزار می شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان یکی از قطب های علمی مهم در کشور است، خاطر نشان کرد: 177 مرکز آموزش عالی در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد، 28 واحد تحت عنوان دانشگاه آزاد اسلامی با سهم 16 درصدی در اصفهان درحال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه 80 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در مقاطع کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند، گفت: دانشگاه ازاد اسلامی واحد اصفهان دارای 18 هزار و 273 دانشجو در 209 رشته است و این دانشگاه، تعداد 477 نفر کارمند را در خود جای داده است.
به گزارش ایسنا، دومین نشست سراسری معاونین فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اصفهان (خوراسگان) به مدت دوروز، در حال برگزاری است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/59791/آیین‌نامه-جدید-عفاف-و-حجاب-دانشگاه‌های-آزاداسلامی-ابلاغ-می‌شود
بستن   چاپ