پیام سپاهان
در پایان رقابت‌های اسکواش رده‌های سنی زیر 11 سال دختران
پرنیان نجفی بر سکوی دوم ایستاد
يکشنبه 11 شهريور 1397 - 18:03:07
پیام سپاهان - رقابت‌های قهرمان کشوری و دانش آموزی اسکواش دختران در رده‌های سنی زیر 9 و 11 سال در یزد پیگیری شده که پرنیان نجفی در رده سنی زیر 11 سال بر سکوی دوم ایستاد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، رقابت‌های قهرمانی کشور و دانش آموزی کشور در رده‌های سنی زیر 9 و 11 سال که به مدت 2 روز در یزد برگزار شد پرنیان نجفی مدال نقره رده سنی زیر 11 سال را به خود اختصاص داد.
در رده سنی زیر 11 سال، باران محمدپور از تهران بر سکوی اول ایستاد و پرنیان نجفی از اصفهان دوم شد، آیلین بابایی از یزد و هستی کاشی از سمنان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
در این رده سنی در جدول پلیت هستی شمیرانی از تهران قهرمان شد.
در رده سنی زیر 9 سال، شاینا امیری از تهران قهرمان شد، آمنا اسفندیاری از گیلان بر سکوی دوم قرار گرفت و نازنین زهرا جلیلی ازآذربایجان شرقی و نیکی هاشمی از کرمان سوم شدند و باران روحانی از اذربایجان غربی نیز قهرمان جدول پلیت شد.
کادر فنی این دوره از مسابقات متشکل از کاشفی ناظر فدراسیون، امانی‌پور سرپرست فنی، پورصالحی سرداور، شاهواری، شهروی و قدومی‌زاده داوران بود، همچنین مستانه کرمپور مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش نیز از نزدیک عملکرد بازیکنان این دو رده پایه را زیر نظر داشت.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/59906/پرنیان-نجفی-بر-سکوی-دوم-ایستاد
بستن   چاپ