پیام سپاهان
رئیس سی و پنجمین کنفرانس پارک های علم و فناوری:
ایران 6 هزار و 800 دانشجوی فارغ التحصیل در حوزه تکنولوژی دارد
دوشنبه 12 شهریور 1397 - 12:43:52 PM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس سی و پنجمین کنفرانس پارک های علم و فناوری گفت: ایران شش هزار و 800 دانشجوی فارغ التحصیل در حوزه تکنولوژی دارد.
 مهدی ابطحی صبح دوشنبه در افتتاحیه کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری به میزبانی اصفهان با بیان اینکه امروز پارک های علم و فناوری اصفهان میزبان سی و پنجمین دوره است و خوشحالیم که علی رغم تبلیغات منفی که طی چند ماه اخیر علیه ایران صورت گرفت شاهد حجم وسیع حضور چهره های جهانی در اصفهان هستیم، اظهار داشت: شهرک علمی - تحقیقاتی اصفهان همیشه پیشرو در دانش و فناوری بوده است.
وی ادامه داد: ما بیش از 20 سال است که عضو «آی اس تی پی»، هستیم و بیش از 20 شرکت دانش بنیان را به عضویت این انجمن جهانی درآورده ایم.
رئیس سی و پنجمین کنفرانس پارک های علم و فناوری افزود: در حال حاضر کشور ما شش هزار و 800 دانشجوی فارغ التحصیل در حوزه تکنولوژی دارد که با ارتباطات خود با «آی اس تی پی» توانستیم مناسبات خود با مراکز جهانی را تقویت کنیم و به دنبال گستردگی ارتباطات خود هستیم.
وی تصریح کرد: به دنبال ارتقای مناسبات بین المللی از طریق پارک های علم و فناوری هستیم و می توانیم از طریق این کنفرانس به راه های مشارکت بیشتری برسیم چراکه این ارتباطات در چارچوب علم است.
ابطحی اظهار داشت: همچنین می توانیم با ایجاد کمیته های علمی، دانش و تجربه خود را با کشورهای عضو به اشتراک بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم از طریق مناسبات مختلف در این کنفرانس زمینه را برای افزایش دانش علم و فناوری برای دانشجویانمان تسهیل کنیم، تصریح کرد: در این کنفرانس مباحث علمی ارائه می شود و فرصت خوبی برای ما و دیگر کشورهای میهمان خواهد بود تا از پیشرفت در حوزه علم و فناوری لذت ببریم.
رئیس سی و پنجمین کنفرانس پارک های علم و فناوری اضافه کرد: از معاونت علم و فناوری رئیس جمهور، وزارت علوم و شهرداری اصفهان که در برگزاری این کنفرانس بسیار از ما حمایت کرده اند، تشکر می کنم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/60911/ایران-6-هزار-و-800-دانشجوی-فارغ-التحصیل-در-حوزه-تکنولوژی-دارد
بستن   چاپ