پیام سپاهان
سرمربی نوجوانان ذوب آهن:
امسال جزو 4 تیم برتر لیگ نوجوانان کشور خواهیم بود
دوشنبه 12 شهريور 1397 - 16:56:27
پیام سپاهان - سرمربی نوجوانان ذوب آهن گفت: با توجه به تمرینات خوبی که داریم پیش بینی می‌کنم امسال در جمع 4 تیم بالای جدول لیگ برتر قرار بگیریم.
اردلان سرتیپی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال رده‌های پایه نوجوانان ایران اظهار کرد: روز 18 شهریور ماه جاری قرعه کشی مسابقات برگزار می‌شود و از 13 مهرماه این مسابقات آغاز می‌شود.
وی در خصوص تمرین تیمش گفت: تمرینات فعلی ما 5 جلسه در هفته و در زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف در مجموعه ورزشی شفق است که در آینده این تمرینات به ورزشگاه فولاد شهر منتقل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیشتر بازیکنان رده نوجوانان و جوانان بومی هستند، تصریح کرد: از 25 نفر بازیکن امسال تیم نوجوانان ذوب آهن 21 بازیکن بومی هستند. زمانی که به رده‌های امید نگاه می‌کنید، می‌بینید تعداد بازیکنان بومی کاهش یافته است. اگر باشگاه روی بحث آموزش بازیکنان بیشتر دقت داشته باشد این اتفاقات دیگر رخ نمی‌دهد. یک بازیکن هرچقدر به رده‌های بالاتر می‌رسد درگیر مسابقات سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود. اگر بحث استعداد بازیکنان بومی را در نظرنگیریم در بحث آموزش حتی در یک پاس بغل دادن ساده مشکل دارند.
سرتیپی در رابطه با پیش بینی جایگاه تیمش در لیگ امسال اشاره کرد: تمرکزمان را بیشتر روی تمرینات قرار داده‌ایم. پیش بینی می‌کنم بتوانیم در پایان فصل در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/60931/امسال-جزو-4-تیم-برتر-لیگ-نوجوانان-کشور-خواهیم-بود
بستن   چاپ