پیام سپاهان
اسفندماه امسال برگزار می‌شود؛
کنفرانس بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای؛ چالش‌ها و فرصت‌ها"
سه شنبه 13 شهريور 1397 - 17:18:06
پیام سپاهان - با هدف کمک به رشد و توسعه دانش و فناوری‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی، هنری و صنعتی، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در کاشان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای با نگاهی ویژه به موضوع "توانبخشی شناختی و بازی‌های رایانه‌ای" با همکاری و مشارکت دانشگاه‌های اصفهان و کاشان، دوم اسفندماه امسال در دانشگاه کاشان گشایش می‌یابد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به همراه هفده مرکز و نهاد فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و فنی در برپایی این دوره از کنفرانس ملی و بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای مشارکت دارند.
این کنفرانس حوزه‌های روانشناسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، هنر، پزشکی وآموزش را در برمی‌گیرد و کاربردهای آموزشی، درمانی، تبلیغاتی، فرهنگ‌سازی، تحلیل روانشناختی درمان و ارتقای سلامت روانی، جامعه شناختی و فرهنگی، مدل‌سازی احساس و هیجان، فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه، تحلیل زیبایی شناختی و هنری، فرآیند توسعه و مدل کسب و کار، هوش محاسباتی در بازی‌ها و سایر محورهای فنی، هنری و علوم انسانی مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای از مباحث و موضوعات این کنفرانس است.
درچهارمین دوره کنفرانس ملی و دومین دوره کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای شماری از محققان و دانش‌پژوهان داخلی و تعدادی از متخصصان از چندین کشور شرکت دارند.
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست جمهوری، ایده برگزاری کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه‌های مختلف از سه سال گذشته در دانشگاه اصفهان مطرح و پایه‌ریزی شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/61043/کنفرانس-بین‌المللی-"بازی‌های-رایانه‌ای؛-چالش‌ها-و-فرصت‌ها"
بستن   چاپ