پیام سپاهان
در حاشیه جشنواره کودک و نوجوان؛
فیلم‌های برگزیده بخش جلوه‌گاه امید معرفی شدند
چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 12:44:48 PM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - فیلم‌های برگزیده در بخش المپیاد نوجوانان و جلوه گاه امید در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان برگزیده شدند.

 برگزیدگان اختتامیه المپیاد و جلوه‌گاه امید از جمله برنامه‌های جنبی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان معرفی شدند و بدین ترتیب در بخش المپیاد فیلم‌های «کلاغ پر» از محمد مهدی سوبندی، «اف اف» پروین افتخارزاده و «عشق کودکانه» فاطمه سالاری رتبه نخست تا سوم را برای بهترین فیلم کوتاه را به دست آوردند و فیلم کوتاه پارادوکس از پرویز هوشیدر و بازمانده کارن جمال امیری هم شایسته تقدیر شناخته شدند.
«سیمین» و «پاستاریونی» برگزیده مرکز شهر دوستدار کودک و بهزیستی
همچنین نهادهای مختلف جوایز خود را به دست اندرکاران فیلم‌های برگزیده اهداء کردند و در این راستا مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک، فیلم «سیمین» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم را به عنوان اثر برگزیده خود معرفی کرد و اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیز فیلم «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق را برگزیده اعلام کرد.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز سجاد اسماعیلی بازیگر فیلم «لکنت» و محمد شاکرین بازیگر فیلم «پاستاریونی» را به عنوان رتبه‌های نخست بازیگری برگزیدند و همچنین محمد امین احمدی، بازیگر دوچ، اکبر دسترنج بازیگر سوم شخص غایب و یزدان کوکبی بازیگر «مثل یک بچه آدم» را نیز به عنون رتبه‌های سوم بازیگری معرفی کردند.
«لکنت» و «دوچ» دو فیلم برگزیده مجموعه فرهنگی نیاوران و انجمن های میراث فرهنگی
مجموعه فرهنگی نیاوران و انجمن های میراث فرهنگی کشور هم دو فیلم «لکنت» و «دوچ» را به عنوان فیلم‌های برگزیده اعلام کردند.
حوزه هنری کودک و نوجوان فیلم «لکنت» به کارگردانی محمد رضا حاجی غلامی، سوم شخص غایب به کارگردانی وحید نیک خواه آزاد و ضربه فنی ساخته غلامرضا رمضانی را به ترتیب به عنوان رتیه‌های سوم تا اول را انتخاب کردند.
«بروا»، «اردک لی» و «سوم شخص غایب» برگزیدگان قوه قضاییه
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، جایزه کارگردانی خود در بخش آثار بلند داستانی را به پرنیا کاظمی پور برای فیلم «بروا» اعطا کرد، جایزه فیلمنامه را به بهروز غریب پور نویسنده برای فیلم اردک لی و جایزه تهیه کنندگی خود را به عبدالله باکیده و وحید نیک خواه آزاد به ترتیب برای فیلم‌های «عینک» و برای «سوم شخص غایب» اهداء کردند .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62027/فیلم‌های-برگزیده-بخش-جلوه‌گاه-امید-معرفی-شدند
بستن   چاپ