پیام سپاهان
طاهری:
بسیاری از ملی پوشان هندبال از سپاهان رشد کرده‌اند
چهارشنبه 14 شهريور 1397 - 17:40:47
پیام سپاهان - سرمربی هندبال سپاهان اصفهان گفت: اصفهان بازیکنان نخبه ای را به هندبال کشور معرفی کرده و اکنون بسیاری از بازیکنان ملی پوش از تیم سپاهان رشد کرده‌اند.
محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت هندبال سپاهان اظهار کرد: مسابقات لیگ برترهندبال از مهرماه سال جاری شروع می‌شود و اولین مسابقه تیم ما با اراک است. البته احتمال انصراف بعضی از تیم‌ها وجود دارد که در این صورت جدول مسابقات بهم می‌ریزد.
وی در خصوص جایگاه هندبال اصفهان تصریح کرد: اصفهان مهد هندبال ایران است. شهری که تیمش چندین سال قهرمان کشور بوده است و بازیکنان نخبه ای را به هندبال کشور معرفی کرده است. اکنون بسیاری از بازیکنان ملی پوش از تیم سپاهان رشد کرده‌اند.
سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: دلیل آن را در زیر ساخت مناسب به علاوه استعدادی که در این شهر وجود دارد می‌توان جست و جو کرد، این دو عامل وقتی به یکدیگر دست دهند باعث پیشرفت ورزش می‌شوند.
طاهری در خصوص پیش بینی جایگاه امسال تیم هندبال سپاهان اصفهان خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه نمی‌دانیم بقیه تیم‌ها چگونه تیم خودشان را بسته‌اند پیش بینی جایگاه سپاهان سخت است. بسیاری از بازیکنان ایرانی به خاطر شرایط اقتصادی به لیگ‌های خارجی پیوسته‌اند و این باعث می‌شود لیگ هندبال ایران ضعیف تر شود.
وی با اشاره به اینکه اکثر بازیکنان تیم سپاهان بومی هستند، گفت: تنها یک بازیکن داریم که غیر بومی است، البته با یک دروازه بان غیر بومی نیز در حال مذاکره هستیم.
سرمربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با جوانگرایی تیم سپاهان ادامه داد: نسبت به سال گذشته تیم ما بسیار جوان تر شده است. 4 بازیکن از تیم ملی جوانان به خدمت گرفته‌ایم که در تیم سپاهان رشد یافته‌اند. همچنین از تیم ملی امید بازیکنانی دعوت کرده‌ایم که در تمریناتمان حضور یابند.
طاهری در خصوص پیش بینی رقبای سپاهان در لیگ برترامسال هندبال خاطر نشان کرد: تیم‌هایی همچون نفت و گاز گچساران و کازرون تیم‌هایی هستند که هرسال بسیار خوب بسته می‌شوند و به عنوان رقیب اصلی ما شمرده می‌شوند. البته پیش بینی می‌شود تیم سبزوار در جمع مدعیان باشد.
وی با اشاره به اینکه در زمان عدم تیم داری سپاهان سرمایه‌های سپاهان از بین رفته است، تاکید کرد: بازیکنان اصفهانی به طور آزاد به خدمت دیگر تیم‌ها در آمدند و هندبال اصفهان صدمهٔ زیادی از این بابت دید. اگر بازیکنانی که از دست دادیم رادر این سال‌ها داشتیم به جای مقام‌های سومی و چهارمی می‌توانستیم به قهرمانی فکر کنیم.
سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص هندبال پایه کشور تصریح کرد: متاسفانه هندبال ایران در رده‌های پایه ضعیف تر از قبل شده است. دلیل آن را در عدم پوشش رسانه‌ها از این ورزش می‌توان جست و جو کرد. اگر رسانه‌هایی مثل صداسیما به هندبال بیشتر توجه می‌کردند شاید علاقه مندی بچه‌ها به این ورزش بیشتر می‌شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62078/بسیاری-از-ملی-پوشان-هندبال-از-سپاهان-رشد-کرده‌اند
بستن   چاپ