پیام سپاهان
عصر حاکمیت و مدیریت نرم افزارهاست
چهارشنبه 14 شهريور 1397 - 22:18:07
پیام سپاهان - اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بیش از چهار دهه است که دنیا عصر فناوری، سرعت و اطلاعات را سپری می‌ کند و اکنون عصر حاکمیت و مدیریت نرم افزارهاست بنابراین ما نباید از این عرصه عقب بمانیم.
به گزارش ایرنا، علی مقدس زاده روز چهارشنبه در آیین افتتاح سالن اجتماعات حفاظت محیط زیست اصفهان و تجلیل از محیط بانان و کارکنان برتر محیط زیست این استان اظهار داشت: کارآفرینی نرم‌ افزارها در حال توسعه است و باید این واقعیت را دریابیم و در راستای تحقق مدیرت نرم افزاری حرکت کنیم.
وی به روز رسانی اطلاعات و تجهیزات در همه دستگاه ‌های اجرایی را ضروری دانست و تصریح کرد: سخت افزارها هزینه ‌ها را بالا می برد اما روش‌ های نرم افزاری در کاهش هزینه ‌ها و پیشبرد علمی کارها تاثیر بسزایی دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه گستردگی و تعداد بالای کارمندان دستگاه‌ های دولتی دلیل موفقیت آنها نیست اظهارداشت: از شاخص ‌های دستگاه ‌های موفق، میزان مشارکت سازمان‌ های مردم نهاد است و این امر در سازمان ‌هایی مانند محیط زیست امری ضروری است.
وی با اشاره به اینکه اصفهان از پتانسیل بالایی در بخش های مختلف برخوردار است گفت: ارتباط ادارات استان با سمن‌ ها می ‌تواند الگویی برای سایر نقاط کشور باشد.
مقدس زاده در ادامه رسالت سازمان محیط زیست را فرا نسلی دانست و گفت: محیط زیست در خدمت همه نسل ها است.
وی بیان کرد: سایر دستگاه ها به نسل فعلی خدمت می کنند ولی محیط زیست به نسل فعلی و آینده خدمت می کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: چون محیط زیست در زندگی نسل فعلی و آینده تاثیر بسزایی دارد همه بخش های این سازمان به ویژه محیط بانی، دارای سختی ها و رنج های زیادی است.
همچنین در این مراسم سید رحمان دانیالی مدیرکل محیط زیست اصفهان ارتباط این اداره کل با سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) را دو سویه بیان کرد و گفت: تشکل های محیط زیستی در اصفهان بازوی اصلی اداره محیط زیست هستند و سعی ما بر این است که شرایط بهتری را جهت همکاری بیشتر با سمن ها برای خدمت به استان و کشور فراهم کنیم.
در پایان این مراسم از چهار محیط بان نمونه، 10 محیط بان شاخص، 13 کارمند شاخص و هفت برگزیده مسابقه عکس با موضوع مناطق حفاظت محیط زیست اصفهان تجلیل شد.
8114/ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62102/عصر-حاکمیت-و-مدیریت-نرم-افزارهاست
بستن   چاپ