پیام سپاهان
استاندار اصفهان: تهدید و تحریم با گسستن از دلار خنثی می شود
پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 19:04:11
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: واحد پول ایران ریال است و زمانی که پیوند ما با دلار قطع شود تمامی تهدیدها و تحریم ها نیز خنثی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی انبار و سردخانه یک شرکت تولیدی در شاهین شهر اصفهان افزود: مقابله با تهدیدها و تحریم ها تنها از راه تولید و کار امکان پذیر است.
وی گفت: باید بیاموزیم چگونه خرید کنیم، چگونه بازار را به صورت مردمی کنترل کنیم و با حمایت از کالای ایرانی رشد پایدار را برای کشور خود رقم زنیم.
مهرعلیزاده افزود: بی شک افسران و سربازان این جنگ اقتصادی سرمایه گذاران و کارگران هستند و دولت نیز باید آنها را پشتیبانی کند.
وی با اشاره به کلنگ زنی این مجموعه تولید داخلی افزود: در این روزگار که رسانه های بیگانه سیل تبلیغات منفی خود را به سیاه نمایی از وضعیت اقتصادی ایران معطوف کرده اند، در این نقطه و هر نقطه ایران اسلامی روزانه شاهد افتتاح، کلنگ زنی و رونمایی از طرح ها و پروژه های مختلف هستیم که این تلاش ها نشان دهنده بی اعتباری پیام های دشمن است.
استاندار اصفهان اضافه کرد: البته دشمن رسانه و تریبون بسیار در اختیار دارد و مسلما پیام منفی خود را منتقل می کند ولی مردم و مسئولان ما نیز باید کار خود را انجام دهند.
مراسم کلنگ زنی و احداث پروژه انبارداری و نگهداری ثابت و دومداره یک واحد تولید بستنی روز پنجشنبه با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست و حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر و جمع دیگری از مسئولان این شهر در شاهین شهر اصفهان برگزار شد.
این پروژه در زمینی به مساحت 96 هزار و 447 متر مربع و زیربنای 22 هزار 500 متر مربع با سرمایه ای بالغ بر 640 میلیارد ریال در مدت 6 ماه ساخته می شود.
./7134/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62175/استاندار-اصفهان--تهدید-و-تحریم-با-گسستن-از-دلار-خنثی-می-شود
بستن   چاپ