پیام سپاهان
سرمربی تیم منصوری شاد کاشان:
تیمی در رده بزرگسالان لیگ نداریم و این موجب محو شدن بازیکنان کاشان می شود .
شنبه 17 شهريور 1397 - 00:03:23
پیام سپاهان - سرمربی تیم منصوری شاد کاشان، قهرمان لیگ جوانان فوتسال ایران گفت: نماینده ای در لیگ های فوتسال ایران در رده بزرگسالان نداریم و بچه های ما به اجبار در شهر های دیگر بازی می کنند.
محمد کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال جوانان اظهار کرد: سطح بازی ها بسیار بالا بود و توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. تیم های راه یافته به مرحله ی نهایی جزو بهترین تیم ها در گروه خودشان بودند و این کار تیم ما را سخت تر کرده بود.
وی ادامه داد: نمی خواهم چون قهرمان مسابقات این دوره شده ایم، بگویم داوری مسابقات خوب بود، فیلم بازی ها موجود است و می توانید آن را مشاهده کنید. داوری این دوره مشکل خاصی نداشت و روی هیچ کدام از بازی ها تاثیر خاصی نداشت.
سرمربی تیم منصوری شاد کاشان با اشاره به اینکه تیم آن ها رده بزرگسالان ندارد اشاره کرد: متاسفانه در شهری هستیم که رده ی بزرگسالان فعالیت خاصی در فوتسال ندارند و بازیکنان تیم ما در رده های بالاتر محو می شوند. نماینده شهر کاشان سال گذشته تیم خود را در لیگ یک فوتسال به استان اصفهان واگذار کرد. تمام تلاشمان را می کنیم که بازیکنمان به تیم های شهر های دیگر در رده ی بزرگسالان برسند و امیدوارم روزی آن ها را در تیم ملی ایران ببینیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62243/تیمی-در-رده-بزرگسالان-لیگ-نداریم-و-این-موجب-محو-شدن-بازیکنان-کاشان-می-شود-
بستن   چاپ