پیام سپاهان
بازي تدارکاتي سپاهان با اميدها/ ملي پوشان از 4 تير ملحق مي‌شوند
چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 12:30:57 PM
ايسنا
سپاهان نيوز- سپاهان اصفهان با آمدن زلاتکو کرانچار جان دوباره گرفته و تمرين‌هاي تيم نيز با حضور اين مربي کروات و همچنين بازيکن جديد در اصفهان در حال پيگيري است. همچنين يک بازيکن جديد افغان اين روزها با سپاهان تمرين مي‌کند تا شايد نظر مثبت کرانچار را به خود جلب کند.
مرتضي رمضاني مدير رسانه‌اي تيم فوتبال سپاهان ابتدا درباره غيبت ساسان انصاري و ملي‌پوشان در تمرين‌هاي سپاهان اظهار کرد: ساسان انصاري در روز افتتاحيه تمرين‌هاي تيم حضور داشت و از ديروز (دوشنبه) هم به ما ملحق شد. اين بازيکن با اجازه کرانچار به مرخصي رفته بود. همچنين پورقاز و آقايي دو ملي‌پوش تيم با دستور سرمربي تيم تا چهارم تير استراحت مي‌کنند.
وي در مورد جذب بازيکن خارجي نيز بيان کرد: يکسري بازيکن خارجي توسط ايجنت‌ها از طريق نامه و ارسال فيلم به کرانچار پيشنهاد شده که تعدادشان زياد است. تعدادي از آنها با نظر کرانچار در تمرين‌ها شرکت مي‌کنند. يک بازيکن افغان هم سه چهار جلسه با تيم تمرين کرده و کرانچار يک‌شنبه نظرش را در مورد او خواهد داد.
مديررسانه‌اي باشگاه سپاهان همچنين درباره سهميه باقيمانده تيم براي جذب بازيکن ليگ برتري گفت: کادرفني تيم به نيازها نگاه مي‌کند و عجله‌اي هم دراين زمينه ندارد چون زمان زيادي باقيمانده است. به هرحال جپارف هنوز تکليفش مشخص نشده و خروج احسان حاج‌صفي هم تاحدودي قطعي است. بنابراين بايد سهميه آخر را با برنامه ريزي جذب کرد.
رمضاني درباره آخرين وضعيت احسان حاج‌صفي، علي کريمي و سرور جپارف گفت: باشگاه يوناني با توجه به اينکه حاج صفي بازيکن آزاد است، مکاتبه‌اي با ما نداشته است تا در جريان انتقالش قرار بگيريم. با اين حال ما اشتياق کامل خود را به تمديد قرارداد اين بازيکن ابراز کرده‌ايم اما حاج‌صفي از باشگاه خواسته که اجازه دهد امسال خارج از کشور بازي کند. علي کريمي نيز بازيکني است که هر باشگاهي دوست دارد او را داشته باشد. سپاهان هم خانه اوست و علاقه زيادي به جذبش داريم. ابتدا بايد صحبت‌هايي با او داشته باشيم و شايد نياز به بررسي‌هاي بيشتر باشد. در مورد جپارف هم موضع باشگاه، همان مواردي بود که در بيانيه اعلام شد و اتفاق جديدي در اين رابطه نيفتاده است.
او در پايان از برگزاري بازي تدارکاتي خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاهان شنبه عصر به مصاف تيم اميد باشگاه مي‌رود. همچنين امين جهان‌عاليان مهاجم سابق تيم که در زمان عبدالله ويسي کنار گذاشته بود، در صورت رضايت کرانچار به تيم اضافه خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6245/بازي-تدارکاتي-سپاهان-با-اميدها--ملي-پوشان-از-4-تير-ملحق-مي‌شوند
بستن   چاپ