پیام سپاهان
بر زورق هنر
دوشنبه 19 شهریور 1397 - 10:11:31 AM
ایسنا
پیام سپاهان- برای دیدن نمایشگاه نقاشی "محمود حشمتی نژاد" در گالری نقش خانه مجتمع سوره فقط تا 20 شهریورماه فرصت هست. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 پذیرای دوستداران هنر است.

حراج آثاری از استادان هنرهای تجسمی ایران نیز تا 20 شهریورماه در گالری ارژنگ برپاست و هرروز از ساعت 18 تا 21 می‌توان به این نمایشگاه و فروشگاه مراجعه کرد.

نمایشگاه "خوشنویسی خط نقاشی"  که از 15 شهریورماه در نگارخانه سیتی سنتر برپاشده تا 21 شهریورماه هرروز رأس ساعت 10 تا 13 و 18 تا 22 میزبان علاقه‌مندان است.

با تمدید مدت‌زمان برگزاری نمایشگاه گروهی "سایه سپید" این نمایشگاه تا 21 شهریورماه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 در خانه تاریخی صفوی برپاست.

نمایشگاه عکس "یاس کبود" با آثاری از آرمان رضایی را تا 22 شهریورماه هرروز از ساعت 17 تا 21 در گالری پژوهشکده پنج او هفت می‌توان دید.

نمایشگاه گروهی "رنگ در عکاسی خیابانی" به‌تازگی در گالری نگرش برپاشده. بازدید از این نمایشگاه تا 22 شهریورماه هرروز از ساعت 10 تا 22 میسر است.

نمایشگاه "به زمان زاون" با پوسترهایی از آرشیو شخصی زاون قوکاسیان تا 23 شهریورماه هرروز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 تماشاگران را به موزه هنرهای معاصر اصفهان فرامی‌خواند.

برای دیدن نمایشگاه "Time for Change" تا 26 شهریورماه فرصت هست. این نمایشگاه هرروز به‌جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 17 تا 21 در گالری گذار برپاست.

نمایشگاه "11 نگاه" با آثاری از برگزیدگان مسابقه "از حیات تا ممات" را نیز تا 13 مهر هرروز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در موزه هنرهای معاصر اصفهان می‌توان دید.

برنامه‌های مختلف فرهنگی

نشست اکران و نقد مستند "برسد به دست آقای بنان" با حضور پریدخت آور، همسر استاد بنان، هومن صدر، ایرج خواجه امیری، مزدا انصاری، کاوه دیلمی، حریر شریعت زده و گروه دنگ شو، امروز رأس ساعت 17 در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار می‌شود. زهره محقق تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مستند را بر عهده داشته است.

نمایش‌های روی صحنه

امروز آخرین روز اجرای این نمایش‌هاست:

نمایش "ترانه‌ای برای آیدا" به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی امین پناهی که رأس ساعت 20:45 در تماشاخانه اصفهان مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می‌شود.

نمایش "یک منشی پاره‌وقت" به نویسندگی محسن رهنما و کارگردانی ستاره حسینی که رأس ساعت 20:45 در سالن کوچک تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

اجرای نمایش "ناتان و تبیلت" به نویسندگی بری برمنج و کارگردانی هادی محرابی نیز از امروز در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان آغاز می‌شود. این نمایش را تا 23 شهریورماه هرروز رأس ساعت 19 می‌توان دید.

فیلم‌های روی پرده

امروز در سینما فلسطین فیلم‌های "تنگه ابو قریب"، "تگزاس" و "هزارپا" و در سینما سپاهان فیلم‌های "شعله‌ور"، "تنگه ابو قریب"، "دم سرخ‌ها" و"هزارپا" اکران می‌شود. در سینما فرهنگیان فیلم‌های "تنگه ابو قریب"، "خاله قورباغه" و "هزارپا" و در سینما قدس فیلم‌های "دم سرخ‌ها" و "هزارپا" را می‌توان دید.

پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های "چراغ‌های ناتمام"، "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"، "داش آکل"، "پشت دیوار سکوت"، "شعله‌ور"، "همه چی عادیه"، "دم سرخ‌ها"، "تنگه ابو قریب"، "کاتیوشا"،"هزارپا" و "وینچستر" را روی پرده دارد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز میزبان اکران مستند "برسد به دست آقای بنان" و فیلم‌های "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"، "پشت دیوار سکوت"، "همه چی عادیه"، "شعله‌ور"،  "تنگه ابو قریب"، "دم سرخ‌ها"، "دارکوب"، "کاتیوشا" و "هزارپا" است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62465/بر-زورق-هنر
بستن   چاپ