پیام سپاهان
حضور صادرکنندگان برجسته ایرانی در نمایشگاه سنگ شویتو چین
سه شنبه 20 شهريور 1397 - 15:12:16
پیام سپاهان - بسیاری از صادرکنندگان برجسته ایرانی برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، شهر شویتو کشور چین، بزرگترین مرکز تجارت سنگ این کشور از تاریخ 17 تا 20 آبان 1397 میزبان غرفه‌داران ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو خواهد بود.
حضور سالانه صادرکنندگان برجسته سنگ خام ساختمانی همچون بازرگانی پورمحسنی، پرفیمان، بازرگانی مقیمی، بازرگانی براتی، بازرگانی اسلامی، شرکت متکو، سنگ تالار، بازرگانی متین آوا و چندین شرکت دیگر تاییدی بر اعتبار و بازار فروش بی‌نظیر موجود در این نمایشگاه است.
این صادرکنندگان برجسته ایرانی، امسال برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین ثبت‌نام کرده‌اند و در آن حضور خواهند داشت تا بازارهای جهانی را با محصولات تولید شده در ایران آشنا کنند.
با صدور مجوز برگزاری سازمان توسعه تجارت ایران، امکان بهرمندی غرفه‌داران از حمایت‌های دولتی نیز فراهم خواهد شد. این امیدواری وجود دارد که با سیاست‌های حمایتی دولت از صادرکنندگان ایرانی جهت حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور و تخصیص یارانه دولتی به غرفه‌داران ایرانی، کمک شایانی به توسعه و احیای صنعت سنگ ساختمانی کشور انجام شود.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62594/حضور-صادرکنندگان-برجسته-ایرانی-در-نمایشگاه-سنگ-شویتو-چین
بستن   چاپ