پیام سپاهان
تساوی ذوب‌آهن پدیده در دیداری انتقامی در نیمه نخست .
پنجشنبه 22 شهريور 1397 - 22:39:47
پیام سپاهان - تیم فوتبال ذوب‌آهن در چهارچوب جام‌حذفی به مصاف پدیده خراسان رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، شاگردان امید نمازی در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف پدیده خراسان رفتند که در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید‌.
این دیدار از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد. 
سید مهدی سیدعلی به همراه محمدرضا منصوری و سجاد طوری قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
این دیدار برای ذوب‌آهن از حساسیت بالایی برخوردار بود چراکه آن‌ها همین چند هفته گذشته در چهارچوب هفته ششم لیگ‌برتر نتیجه را به پدیده واگذار کرد تا امروز بازی برای آن‌ها مهم‌تر باشد و فرصت انتقام از حریف را خیلی زودتر از آن که فکرش می‌کردند داشته باشند.
در همان دقایق ابتدایی بازی ذوبی‌ها توپ را به میدان پدیده آوردند و ماریون سیلوا پشت محوطه جریمه نیک‌نفس را صاحب توپ کرد که او بعد از یک سر توپ تماشایی، ارسال دقیقی از سمت چپ انجام داد تا صفرزاده با ضربه سر دروازه پدیده را خیلی زود باز کند و سفید پوشان اصفهانی در دقیقه 2 بازی با نتیجه یک بر صفر پیش بیافتند‌.
پس از آن بازی با موقعیت کمتری دنبال شد و هر دو تیم کمی محتاطانه بازی کردند. 
دقیقه 14: پاس اشتباه به بازیکنان پدیده نزدیک بود کار دست ذوبی‌ها بدهد که در نهایت ضربه فنی کم قدرت خلعتبری از پشت محوطه جریمه را مظاهری در اختیار گرفت.
دقیقه 15: در صحنه‌ای مشکوک خطای پنالتی روی خلعتبری اعلام نشد ولی در ادامه توپ به قاسمی‌نژاد رسید که شوت تماشایی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه 19: شوت زمینی قاسمی‌نژاد در داخل محوطه جریمه را مظاهری جمع کرد.
دقیقه 25: ارسال زیبای خلعتبری از سمت راست زمین مقابل پای قاسمی‌نژاد پله شد تا شوت این بازیکن تنها یک کرنر برای پدیده به همراه داشته باشد.
دقیقه 26: دو موقعیت پیاپی پدیده با ارسال از دو سمت زمین می‌توانست همراه با گل باشد که در نهایت مدافعان ذوب توپ را دور کردند.
در دقیقه 29: سانتر خطرناک منصوری از جناح راست زمین را ذوبی‌ها نتوانستند دفع کنند تا توپ به قاسمی‌نژاد برسد و شوت این بازیکن با دفع مظاهری دور شود.
در دقیقه 34 امین قاسمی نژاد پاس محمد رصا خلعتبری را دریافت کرد و به محوطه جریمه حریف وارد شد و با پاس کات بک دقیقی توپ را برای سعید صادقی ارسال کرد تا او با شوت دقیق و محکمی دروازه رشید مظاهری را باز کند.
دقیقه 36: خطای مشکوک به پنالتی ناصحی روی صفرزاده که برای زدن ضربه سر در محوطه جریمه پدیده به هوا بلنده شده بود، اتفاق افتاد که سیدعلی دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 39: صفرزاده در محوطه جریمه پدیده با پای چپ شوت‌زنی کرد که توپ به دست نعمتی برخوردی داشت و به بیرون رفت ولی سیدعلی باز هم پنالتی نگرفت و تنها اعلام کرنر کرد.
دقیقه 40: ارسال خطرناک ماریون سیلوا از روی کرنر را نژادمهدی نتوانست استفاده کند تا به سمت دیگر زمین برود و موقعیت ذوب از دست برود.
دقیقه 43: شوت پشت محوطه جریمه صفرزاده دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از دروازه پدیده راهی اوت شد.
دقیقه 2+45: باز هم ارسال کوتاه خلعتبری خطرساز شد ولی این بار فخرالدینی منجی دروازه ذوبی‌ها شد و اجازه نداد شوت قاسمی‌نژاد تبدیل به گل شود.
دقیقه 2+45: شوت اکبر صادقی از میانه زمین با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62840/تساوی-ذوب‌آهن-پدیده-در-دیداری-انتقامی-در-نیمه-نخست-
بستن   چاپ