پیام سپاهان
مظاهری:
خوب تمرین کردیم اما بازی نه/امیدوارم در لیگ جبران کنیم
جمعه 23 شهريور 1397 - 14:00:06
پیام سپاهان - دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تمرینات خوبی را برای بازی پدیده سپری کردند اما در زمین خوب بازی نکردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رشید مظاهری پس از شکسن تیمش برابر پدیده در رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی بود. ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این شرایط پیش آمد. خودم از این نتیجه گیج هستم. خوب تمرین کردیم و بازی را نیز خوب شروع کردیم، اما در ادامه خوب تمام نکردیم.
وی ادامه داد: باید بیشتر کار کنیم و امیدوارم که در بازی‌های لیگ‌برتر بهترین نتیجه را بگیریم و بازیکنان تیم شروع مجدد خوبی را در لیگ داشته باشند. باید محکم تمرین و کار کنیم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.
دروازه‌بان تیم قوتبال ذوب‌آهن درباره عنوان شدن دلایل خانوادگی برای حضور نداشتن در تیم‌ملی و اینکه آیا او در اردوهای دیگر تیم‌ملی حضور دارد یا نه، ادامه داد: من نمی‌توانم بگویم اردوهای دیگر هستم یا نه باید کار و تمرین کنم، اما با خود کی‌روش صحبت کردم و شرایطم را برایش توضیح دادم، یک مشکل شخصی دارم چون پسرم جراحی داشت و پس‌فردا هم جراحی دیگری دارد و باید کارهایش را انجام دهم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/62871/خوب-تمرین-کردیم-اما-بازی-نه-امیدوارم-در-لیگ-جبران-کنیم
بستن   چاپ