پیام سپاهان
استاندار اصفهان: تشکيل دبيرخانه ي دائمي جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان در اصفهان ، اين شهر را به قطب توليد فيلم هاي کودک و نوجوان تبديل خواهد کرد
17 تير 1396 - 03:43:05 ب.ظ
استانداري اصفهان
سپاهان نيوز - دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: تشکيل دبيرخانه ي دائمي جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان در اصفهان، اين شهر را به قطب توليد فيلم هاي کودک و نوجوان تبديل خواهد کردواز وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌خواهيم که اين دبيرخانه تشکيل گردد چراکه اصفهان برند دائمي فيلم کودک است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم اختتاميه جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوانکه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمع کثيري از اهالي فرهنگ و هنر برگزار گرديد، اظهارداشت: اصفهان با سابقه ي 10 هزار ساله 4 بار پايتخت ايران بزرگ بوده و با بناهاي زيبا و هنرمندان بي نظير شهره خاص و عام در جهان است که اصفهان را به شهري بي نظير و پر عظمت بدل کرده و نصف جهاني برازنده آن است.
استانداراصفهان افزود: اگر روزي اصفهان باعنوان نصف جهان شناخته مي شد، امروز اين شهر با حضور فيلم هاي کودکان و نوجوانان از سراسر جهان و ترنم شادي کودکان و نوجوانان به همه جهان تبديل شده است.
رسول زرگرپور با اشاره به برگزاري مجدد جشنواره بين المللي فيلم هاي کودکان و نوجوانان در اصفهان پس از گذشت چندسال، اظهارداشت: بازگشت عزتمندانه اين جشنواره را به زادگاه و وطن اصلي خود يعني اصفهان و برگزاري موفق سي امين دوره اين جشنواره در اين شهر که نشان از حرکت جمعي خوب بوده را به مردم و مسئولان اصفهان تبريک گفت.
استاندار اصفهان با بيان اينکه تشکيل دبيرخانه ي دائمي اين جشنواره در اصفهان ، اين شهر را به قطب توليد فيلم هاي کودک و نوجوان تبديل خواهد کرد، تصريح کرد: از وزير ارشاد مي‌خواهيم که اصفهان قطب توليد فيلم کودک شود چراکه اصفهان برند دائمي فيلم کودک است.
زرگرپوربا اشاره به ظرفيت هاي هنري و سينمايي اصفهان افزود: اين ظرفيت هاي فرهنگي و هنري مي تواند زمينه اين امر را فراهم سازد.
رسول زرگرپور ابراز اميدواري کرد که براي سالهاي آينده بگونه اي برنامه ريزي شود تا کودکان از دورترين نقاط اصفهان، امکان حضور در اين جشنواره و استفاده از برنامه هاي آن را داشته باشند.
استاندار اصفهان در پايان يادآور شد: اين جا شهر ارحام صدرها، فرهادي‌ها و صدرعاملي ها است و مفتخريم که اين هنرمندان اصفهاني هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6328/استاندار-اصفهان--تشکيل-دبيرخانه-ي-دائمي-جشنواره-بين-المللي-فيلم-کودک-و-نوجوان-در-اصفهان-،-اين-شهر-را-به-قطب-توليد-فيلم-هاي-کودک-و-نوجوان-تبديل-خواهد-کرد
بستن   چاپ