پیام سپاهان
استاندار اصفهان تاکيد کرد: مراکز علمي و پروهشي استان با سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري مکمل يکديگر باشند
22 تير 1396 - 09:20:38 ق.ظ
استانداري اصفهان
سپاهان نيوز - دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري در عرصه هاي گوناگون علمي يک کمک کننده است و مراکز علمي و سازمان بسيج علمي و پژوهشي بايد مکمل يکديگر باشند و از ظرفيت ها و تجربيات يکديگر بهره مند شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه اي با اعضاي سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان، اظهارداشت: استان اصفهان يک استان شاخص از لحاظ دانشگاهي و تعداد دانشجويان است و ظرفيت هاي بسيار بالايي در اين زمينه دارد.
رسول زرگرپور افزود: نمونه ي عيني ظرفيت هاي استان در مراکز علمي و پژوهشي و پارک هاي علم و فناوري، شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان است که 520 شرکت دانش بنيان در اين شهرک مستقر هستند.
استاندار اصفهان افزود: اصفهان از يک طرف ظرفيت هاي کلاني در بخش هاي علمي، فناوري و مراکز رشد دارد و از طرف ديگر نيروهاي خلاق بسيج و سپاه هستند که در بخش هاي علمي و پژوهشي فعاليت هاي خوبي داشته اند.
وي با تاکيد بر اينکه اين مراکز بايد به هم نزديک شوند، تصريح کرد: سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري در عرصه هاي گوناگون علمي يک کمک کننده است و در راستاي تبديل علم به ثروت قدم بر مي دارند و بايد مراکز علمي، رشد و بويژه شهرک علمي تحقيقاتي همکاري بيشتر و جدي تري با اين سازمان داشته باشند.
زرگرپور با اشاره به اينکه سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري مي تواند در راستاي حمايت از تشکيل شرکت هاي دانش بنيان بسيجي، قدم بردارد و همراهي کند، اضافه کرد: مراکز علمي و سازمان بسيج علمي و پژوهشي بايد مکمل يکديگر باشند و از ظرفيت ها و تجربيات يکديگر بهره مند شوند.
رسول زرگرپور يادآور شد: فعاليت هاي بسيج شناخته شده است و بايد مراکز علمي و پژوهشي و مراکز رشد فعاليت هاي بسيج را جدي تر بگيرند.
استانداراصفهان بر تشکيل جلسات مشترک اعضاي شهرک علمي و تحقيقاتي و سازمان بسيج علمي پژوهشي و فناوري تاکيد کرد و گفت: بايد راهکارهاي همکاري بيشتر اين دو مرکز مشخص گردد تا از موازي کاري پرهيز شود و نتيجه ي واحدي را در بحث علمي و پژوهشي در استان داشته باشيم.
گفتني است در اين جلسه فعاليت ها و برنامه هاي سازمان بسيج علمي پژوهشي و فناوري توسط مديران اين سازمان تشريح گرديد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6360/استاندار-اصفهان-تاکيد-کرد---مراکز-علمي-و-پروهشي-استان-با-سازمان-بسيج-علمي،-پژوهشي-و-فناوري-مکمل-يکديگر-باشند
بستن   چاپ