پیام سپاهان
پيام استاندار اصفهان بمناسبت ارتحال عالم مجاهد حجت الاسلام فيروزيان
24 تير 1396 - 02:16:42 ب.ظ
استانداري اصفهان
سپاهان نيوز - استاندار اصفهان بمناسبت ارتحال عالم مجاهد ، پرهيزگار و شکيبا ، حجت الاسلام و المسليمن حاج شيخ غلامرضا فيروزيان پيامي صادر نمود. متن پيام به شرح ذيل است:

خبر ارتحال فقيه مبارز و اسوه زهد و تقوي ، عالم پرهيزکار و شکيبا " حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ غلامرضا فيروزيان" از چهره هاي ماندگار علمي و تبليغي استان اصفهان که بيش از 70 سال از عمر پربرکت خود را در راه تبليغ و ترويج مذهب تشيع و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي صرف نمود موجب تأسف و تألم خاطر گرديد.
بي شک خدمات ارشمند اين عالم مبارز و مجاهد همچون تأسيس مدارس ديني، کوشش براي ترويج حجاب و عفاف در اين مدارس، بناي بيش از 45 مسجد و تاسيس مراکز فرهنگي بويژه در استان‌هاي محروم، مبارزه در کنار شهيد نواب صفوي و آيت‌الله اسلامي و کمک به ملي‌شدن نهضت ملي‌شدن صنعت نفت و ... باقيات الصالحاتي براي ايشان خواهد بود.
اينجانب ارتحال اين عالم بزرگوار را به به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبري و حوزه هاي علميه، مراکز تبليغي و بيت شريف ايشان تسليت عرض نموده و از خداوند متعال براي آن بزرگوار علو درجات ، غفران الهي و رحمت واسعه و براي بازمانگان آن مرحوم صبر جميل و اجر جزيل و طول عمر همراه با سلامتي و حسن عاقبت مسئلت مي‌نمايم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6368/پيام-استاندار-اصفهان-بمناسبت-ارتحال-عالم-مجاهد-حجت-الاسلام-فيروزيان
بستن   چاپ