پیام سپاهان
دستور اکيد استاندار اصفهان بر تسريع در اجراي طرح سامانه دوم آبرساني به اصفهان بزرگ
دوشنبه 26 تير 1396 - 3:51:26 PM
استانداري اصفهان
سپاهان نيوز - دکتر رسول زرگرپور در جريان بازديد از طرح سامانه دوم آبرساني به اصفهان بزرگ بر تسريع در اجراي اين پروژه ي مهم و حياتي تاکيد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دکتر رسول زرگرپور به همراه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان، مديرعامل آب منطقه اي استان و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري استان از طرح سامانه ي دوم آبرساني به منطقه اصفهان بزرگ شامل تونل و تاسيسات جانبي بازديد نمود.
استاندار اصفهان در جريان اين بازديد بر تسريع در اجراي اين پروژه ي مهم و حياتي با توجه به نقش اساسي آن در تامين آب شرب و همچنين ضرورت وجود سامانه دوم براي بهبود شرايط انتقال آب تاکيد نمود.
رسول زرگرپور در همين ارتباط تصريح کرد: شتاب بخشيدن به اجرا و تکميل سامانه دوم آبرساني به اصفهان بزرگ براي اين استان بسيار ضروري است و از نان شب هم واجب تر است.
مدير ارشد استان با اشاره به تکميل فاز اول سامانه دوم شامل 5/17 کيلومتر تونل و تأسيسات جانبي تاکيد نمود: لازم است ظرف يکماه آينده مناقصه 100 کيلومتر لوله دو خطه به موازات هم و يک واحد تصفيه خانه انجام شود و پيمانکار تعيين گردد.
استاندار اصفهان خطاب به مديران عامل آب منطقه اي استان و شرکت آبفا تاکيد نمود: با توجه به اهيمت بالاي اين طرح ، تسريع در اجرا در اولويت قرار گرفته و همراه با کار جهادي ، تلاش مضاعف براي اجرايي شدن آن معمول گردد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6382/دستور-اکيد-استاندار-اصفهان-بر-تسريع-در-اجراي-طرح-سامانه-دوم-آبرساني-به-اصفهان-بزرگ
بستن   چاپ