پیام سپاهان
قهرماني نجف آباد در مسابقات مچ اندازي قهرماني باشگاه هاي اصفهان
شنبه 31 تير 1396 - 1:52:02 PM
مهر

سپاهان نيوز- حسن قربان پس از تيم پاسارگارد نجف آباد که در دو شاخه چپ و راست دست به ترتيب با امتيازهاي 120 و 100 به مقام قهرماني دست يافت تيم هاي آران و بيدگل با امتيازهاي 90 و 95 و تيم دياکوي اصفهان با امتيازهاي مشابه 60 به ترتيب به مقام هاي دوم و سوم دست يافتند.

افزود: اين دوره از مسابقات با يادبود خير ورزشيار زنده ياد حاج عباس کريمشاهي با حضور 150 ورزشکار به مدت دو روز در سالن ورزشي واليعصر(عجل اله) آران و بيدگل برگزار شد.

مسئول برگزاري مسابقات قهرماني مچ اندازي استان اصفهان، ظهار کرد: در روز نخست اين مسابقات  و در بخش انفرادي جوانان نيز محمد درخشان از اصفهان، محمد قائدي از نجف آباد و مجتبي حسيني از آران و بيدگل در وزن هاي مختلف به مقام قهرماني رسيدند.

وي تاکيد کرد: در بخش انفرادي اميدها نيز حسين دادايي از يزدل آران و بيدگل، محمد رضا نصرآبادي از آران و بيدگل و محمد صالحي از اصفهان حائز رتبه ها ي برتر وزن هاي مختلف شدند.

قربان همچنين تصريح کرد: در پيشکسوتان نيز در رده سني 40تا 50 سال امير صالحي  و در رده سني 50 سال به بالا محمد فلاحيان هر دو از اصفهان به مقام نخست وزن هاي خود دست يافتند.

وي اضافه کرد: نفرات برتر اين مسابقات، به اردوي تيم ملي مچ اندازي کشور دعوت شدند.

مسابقات مچ اندازي قهرماني باشگاه‌هاي استان اصفهان با حضور قهرمان مچ اندازي استان و ايران، 29 و 30 تيرماه در آران و بيدگل برگزار شد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/6394/قهرماني-نجف-آباد-در-مسابقات-مچ-اندازي-قهرماني-باشگاه-هاي-اصفهان
بستن   چاپ