پیام سپاهان
استاندار اصفهان: برگزاري جشنواره شهيد رجائي و انتخاب دستگاه هاي برتر اجرايي بايد به افزايش بهره وري در دستگاهها و افزايش کمي و کيفي فعاليت ها منجر شود
يکشنبه 1 مرداد 1396 - 11:35:38 AM
استانداري اصفهان
سپاهان نيوز - دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: برگزاري جشنواره شهيد رجائي و فرآيند ارزيابي عملکرد و انتخاب دستگاههاي برتر اجرائي بايد به افزايش بهره وري در دستگاهها و افزايش کمي و کيفي فعاليت ها منجر شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت استان که پيرامون فرآيند ارزيابي عملکرد و انتخاب دستگاههاي برتر اجرائي و برگزاري جشنواره شهيد رجائي تشکيل گرديد، با تشريح فرايند ارزيابي عملکرد سال 1395 دستگاه هاي اجرايي براساس بند 94 و 95 قانون خدمات کشوري، اظهارداشت: هدف از انتخاب دستگاه هاي برتر اجرايي و ارزيابي دستگاه ها بالارفتن بهره وري و اثربخشي است.
رسول زرگرپور تاکيد نمود: لازم است اين ارزيابيها، به اين نتايج مورد نظر که افزايش بهره وري در دستگاه و ترغيب مديران به افزايش کمي و کيفي فعاليت ها مي باشد منجر شود زيرا در غير اينصورت به هدف اصلي از ارزيابي عملکرد دست نيافته ايم.
استاندار اصفهان اضافه کرد: بر همين اساس براي اثرگذاري بيشتر بايد در شاخص هاي ارزيابي عوامل متعددي از جمله ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، پيگيري اجراي اقتصاد مقاومتي و ... مدنظر قرار گيرد و تعداد کمتري از دستگاه هاي اجرائي بعنوان دستگاه برتر انتخاب شوند.
زرگرپور به گروه هاي پنجگانه دستگاه هاي اجرايي اشاره کرد و افزود: دستگاه هاي اجرايي به گروه هاي علمي، فرهنگي و آموزشي؛ عمومي، اجتماعي و قضايي؛ شرکت ها، بانک ها و بيمه ها؛ زيربنايي و توليدي؛ و حمايتي ، سلامت و بهداشت تقسيم شده اند و در هريک از اين گروه ها دو دستگاه که بالاترين امتياز عمومي و يک دستگاه که بالاترين امتياز اختصاصي را کسب کنند بعنوان دستگاه برتر انتخاب شوند و تاييد نهايي شاخص هاي عمومي و اختصاصي دستگاه هاي اجرايي با همکاري سازمان اداري و استخدامي تا 20 مردادماه صورت گيرد.
استاندار اصفهان تاکيد کرد: بايد حداکثر 15 دستگاه براساس شاخص هاي عمومي و يا اختصاصي با مجموع شاخص ها بعنوان دستگاه برتر انتخاب شوند.
شايان ذکر است در اين جلسه اکبري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي در خصوص چگونگي انتخاب شاخص ها و فرآيند معرفي دستگاههاي برتر و سيستاني معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري پيرامون افزايش نقش و جايگاه دستگاه حاکميتي استانداري در فرآيند انتخاب توضيحاتي ارائه نمودند.
گفتني است بيستمين جشنواره شهيد رجايي در بازه ي زماني 2 شهريور تا 9 شهريور ماه سال جاري برگزار مي گردد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6407/استاندار-اصفهان--برگزاري-جشنواره-شهيد-رجائي-و-انتخاب-دستگاه-هاي-برتر-اجرايي-بايد-به-افزايش-بهره-وري-در-دستگاهها-و-افزايش-کمي-و-کيفي-فعاليت-ها-منجر-شود
بستن   چاپ