پیام سپاهان
با حضور استاندار اصفهان، صورتهاي مالي و تفريغ بودجه سال 95 سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر اصفهان به تصويب رسيد
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 10:51:10 AM
استانداري اصفهان
سپاهان نيوز - در جلسه شوراي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر اصفهان که به رياست دکتر رسول زرگرپور برگزار گرديد صورتهاي مالي و تفريغ بودجه سال 95 تصويب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه شوراي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر اصفهان که به رياست ايشان برگزار گرديد، پس از ارائه گزارش بازرس قانوني و حسابرسي و همچنين بررسي تطبيق اساسنامه سازمان با الگوي جديد، راهبردها و برنامه هاي سازمان را بررسي و تصميمات لازم را اتخاذ نمود.
رسول زرگرپور ضمن بررسي صورت هاي مالي اين سازمان، صورت هاي مالي و تفريغ بودجه ي سال95 شوراي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر اصفهان را به تصويب رساند.
استاندار اصفهان در ادامه با بيان اينکه نوسازي و بهسازي تاکسي هاي شهر بايد مورد توجه قرار گيرد، تصريح کرد: بايد حرکت سازمان تاکسيراني اصفهان در راستاي نوسازي و مکانيزه سازي در جهت رفاه شهروندان به صورت جدي ادامه يابد.
گفتني است در اين جلسه شيوه نامه تاسيس و فعاليت شرکت هاي تاکسي اينترنتي (مجازي) نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6409/با-حضور-استاندار-اصفهان،-صورتهاي-مالي-و-تفريغ-بودجه-سال-95-سازمان-مديريت-و-نظارت-بر-تاکسيراني-شهر-اصفهان-به-تصويب-رسيد
بستن   چاپ