پیام سپاهان
رعايت ارزش هاي اخلاقي در اجراي تئاترهاي خياباني مورد توجه باشد
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 1:23:17 PM
مهر
سپاهان نيوز- حجت الاسلام روح الله اميني، پيش از ظهر دوشنبه در ديدار با عوامل اجرايي سومين جشنواره تئاتر استاني کوثر اظهار داشت: ورود شهرداري نطنز به حوزه فرهنگ و هنر و پرداختن به اين موضوع در کنار مسائل عمراني و امور جاري شهرداري کار بسيار شايسته و قابل تقديري است.

وي تصريح کرد: در هر جشنواره اي که در نظام اسلامي برگزار مي شود بايد ارزشهاي متناسب با نظام رعايت شود که خوشبختانه جشنواره تئاتر کوثر نطنز نيز از نظر فرهنگي، همراه با محيطي شاد و آرام، مايه خير و برکت براي مردم است و برگزاري چنين جشنواره اي با هزينه هاي بسيار پايين کار بزرگي است.

امام جمعه نطنز افزود: يکي از دغدغه هاي مجموعه شهرداري و بنده اين است که اين جشنواره بدون هيچ گونه حاشيه اي برگزار شود، زيرا اين هم به صلاح شهرداري و هم به صلاح مجموعه شهرستان نطنز است.

وي تأکيد کرد: برخي مي خواهند به بهانه هاي واهي به برگزاري اين جشنواره خرده بگيرند که دست اندرکاران جشنواره بايد با ساز و کارهاي درست فضا را به محيطي امن تبديل کنند و از به وجود آمدن حاشيه ها جلوگيري کنند.

اميني در پايان يادآور شد: عوامل اجرايي جشنواره که خوشبختانه از نيروهاي ارزشي هستند دقت داشته باشند که در انتخاب تئاترها، فرهنگ و عرف مردم شهر نطنز را در نظر بگيرند و در تئاترهاي ميداني، تذکرات ارزشي به گروه هاي حاضر ارائه شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/6410/رعايت-ارزش-هاي-اخلاقي-در-اجراي-تئاترهاي-خياباني-مورد-توجه-باشد
بستن   چاپ