پیام سپاهان
تفاهنامه همکاري جهاد دانشگاهي با سازمان بهزيستي منعقد شد
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 1:25:45 PM
مهر
سپاهان نيوز- احمد مکاري با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاري با سازمان بهزيستي اظهار داشت: جهاد دانشگاهي واحد اصفهان بيش از 8 سال است که در حوزه آموزش‌هاي تخصصي ويژه مربيان مهدهاي کودک و پيش‌دبستاني فعال بوده و با تفاهم نامه اخير مي‌توان شاهد گسترش اين فعاليتها باشيم.

وي افزود: پيش از اين جهاد دانشگاهي از برگزار کنندگان اصلي دوره‌هاي بدو خدمت مديران و مربيان مهدهاي کودک بوده و سازمان بهزيستي همواره همکاري‌هاي نزديکي با اين نهاد داشته است.

معاون آموزشي جهاددانشگاهي واحد اصفهان ادامه داد: حساسيت خدمت در مهدهاي کودک، گستردگي جامعه هدف در استان‌هاي مختلف و مشکلاتي که گاهي در برگزاري دوره‌هاي آموزشي گزارش مي‌شد، اين دو مجموعه را بر آن داشت تا براي اطمينان بيشتر از کيفيت آموزش‌ها و ايفاي مسئوليت در برابر کودکان و نيروهاي شاغل در مهدهاي کودک اقدام کنند.

شايان ذکر است علاقمندان به تاسيس و اشتغال در مهد کودک و پيش دبستاني جهت شرکت در دوره‌هاي آموزشي ويژه "موسسان، مديران و مربيان مهدکودک و پيش دبستاني" مي‌توانند به مرکز شماره 3 جهاد دانشگاهي واقع در خيابان هشت بهشت غربي و يا به پايگاه اينترنتي www.jdisf.ir  مراجعه  کنند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/6411/تفاهنامه-همکاري-جهاد-دانشگاهي-با-سازمان-بهزيستي-منعقد-شد
بستن   چاپ