پیام سپاهان
يزدخواستي: انتظار از قلعه نويي تلاش براي قهرماني است
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 1:39:01 PM
ايسنا
سپاهان نيوز- محمود يزدخواستي اظهار کرد: قلعه نويي مربي پرورش يافته‌اي است. وي معماري و مهندسي ساختن تيم و حضور در مسابقات را به خوبي مي‌داند.
وي ادامه داد: 2 سالي که قلعه نويي در سپاهان بود، به عنوان مشاور فوتبال باشگاه از طرف مديرعامل نزديک به نحوه عملکرد او بودم. راه موفقيت قلعه نويي در سپاهان از باشگاه مي‌گذشت و براي تکرار آن موفقيت‌ها اين نکته براي وي شنيدني است.
اين کارشناس فوتبال تصريح کرد: واقعيت اين است که نقشه راه ذوب آهن در جلسه معارفه از طرف مديران با شفافيت مطرح نشد، اما انتظار همه از قلعه نويي در هر تيمي تلاش براي قهرماني است.
يزدخواستي افزود: البته قهرمان کردن تيم‌هاي اصفهاني آسان نيست و به تعبير شهنازي، رييس هيئت مديره اين باشگاه همه بايد هم قسم شوند.
وي افزود: مطمئن باشيد مديرعامل باشگاه وظايف خود را در اين زمينه مي‌داند و به خوبي به آن عمل خواهد کرد.
يزدخواستي در خصوص سپاهان نيز گفت: سپاهان ماهيت فوتبال تهاجمي را داشته و دارد و مهمترين عامل استمرار موفقيت اين تيم استحکام خط دفاعي آن است. کرانچار مي‌داند که گل نخوردن مهمتر از گل زدن است، پس تشکيل يک ساختار دفاعي براي اين تيم در اولويت است.
وي افزود: بازيکنان خط دفاعي مجبور هستند بالاتر از سطح ليگ بازي کنند. خط دفاعي کنوني سپاهان کامل نيست و نمي‌تواند پاسخگوي انتظارات باشگاه و هواداران باشد.
يزدخواستي با بيان اينکه پورقاز در مرکز خط دفاعي و اطراف خود مکمل‌هاي مناسب مي‌خواهد، افزود: ليگ در حال شروع شدن است و هنوز علاقمندان بي شمار اين تيم به استحکام سپاهان مطمئن نيستند. به هرحال يک شروع موفق مي‌تواند اميدواري‌هاي زيادي را به همراه بياورد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6412/يزدخواستي--انتظار-از-قلعه-نويي-تلاش-براي-قهرماني-است
بستن   چاپ