پیام سپاهان
مسئولان زمان دقيق حل مشکل تصفيه‌خانه شهرضا را اعلام کنند
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 1:44:18 PM
ايسنا
سپاهان نيوز- سميه محمودي در جلسه رسيدگي به وضعيت فاضلاب شهرضا، اظهار کرد: تصفيه‌خانه فاضلاب شهرضا در حدود 30 سال قبل ايجاد شده اما در اين مدت انتشاري بود تعفن در هواي منطقه مردم مناطق اطراف آن را عاصي کرده است.

وي ادامه داد: مردم مناطق جرم افشار، منوچهرآباد و نسيم‌آباد چه گناهي دارند که بايد تاوان اشتباهي که در 30 سال قبل انجام شده است را پس بدهند.

نماينده مردم شهرضا در مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: بنده به عنوان نماينده مردم تا احقاق نهايي حقوق آن‌ها از پيگيري دست بر نخواهم داشت و مسئولان استاني نيز بايد زمان دقيق حل اين معضل را اعلام کنند.

محمودي گفت: بنده بارها با مسئولان استاني و کشوري شرکت آب و فاضلاب ديدارهايي در اين خصوص انجام داده‌ام که منجر به صدور دستور نهايي براي نصب دستگاه‌هاي هوازي در تصفيه‌خانه فاضلاب شهرضا شد، حال مسئولان استاني بايد درباره مراحل اجرايي اين طرح پاسخ دهند.

وي اظهار کرد: قرار شد با استفاده از کارشناسان خارجي و داخلي مطالعات لازم درباره اين تصفيه‌خانه انجام شود که قبل از انجام هر کاري در اين زمينه بايد به مسئولان گوش زد کنيم که مردم اين مناطق از انتشار بوي تعفن رنج مي‌کشند، پس بايد اين معضل هرچه زودتر برطرف شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6414/مسئولان-زمان-دقيق-حل-مشکل-تصفيه‌خانه-شهرضا-را-اعلام-کنند
بستن   چاپ