پیام سپاهان
سلطان حسيني: تنها يک حق رأي دارم
چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 6:46:57 AM
ايسنا
سپاهان نيوز- محمد سلطان حسيني در جريان برگزاري انتخابات هيئت ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي استان اصفهان اظهار کرد: در مدتي که مدير کلي ورزش استان را برعهده داشتم، هيچگاه نگفته‌ام از کدام کانديدا حمايت مي‌کنم. من هم يک رأي دارم و اگر کانديدايي مدعي شود، از او حمايت مي‌کنم، اين ادعا صحت ندارد. اميدواري من بر اين است که در هر هيئتي فردي که انتخاب مي‌شود، هيئت را در مسير توسعه قراربدهد.
وي با بيان اينکه هيئت ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي طي سال‌هاي گذشته هيئت برتر کشوري بوده است، افزود: ورزش زورخانه‌اي در استان ازقدمت بالايي برخوردار است و افرادي که در مجمع حضور دارند، از قهرمانان کشوري و استاني اين رشته هستند.
وي با اشاره به آمار زياد تعداد زورخانه‌هاي فعال در سطح استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در هر شهرستان حداقل يک زورخانه در حال ساخت بوده يا آماده براي بهره برداري است، اميدواريم روزي فرا برسد که در هر محله، يک زورخانه يا سالن ورزشي براي پرداختن به اين ورزش وجود داشته باشد.
مدير کل ورزش و جوانان استان اصفهان به امضا تفاهم نامه با شهرداران سراسر استان براي ايجاد زورخانه اشاره کرد و گفت: با ايجاد زير ساخت لازم، بستر براي توسعه اين ورزش فراهم مي‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/6418/سلطان-حسيني--تنها-يک-حق-رأي-دارم
بستن   چاپ