پیام سپاهان
سه طرح ورزشی در تیران با هفت میلیارد ریال تکمیل می شود
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 12:19:18
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: برای تکمیل سه پروژه ورزشی این منطقه هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مهدی مرادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا این طرح ها را شامل ادامه و تکمیل عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای دولت آباد، ساختمان اداری و چمن مصنوعی بخش کرون عنوان کرد و افزود: سالن ورزشی روستای دولت آباد با اعتبارات استانی و کمک خیران تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل و تجهیز آن بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به اجرای پروژه چمن مصنوعی در بخش کرون نیز گفت: زیرسازی این پروژه انجام شده و آماده نصب چمن مصنوعی است که با اختصاص سه میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه در2 سال گذشته توسعه ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان تیران و کرون آغاز شده است ، گفت: با اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار این پروژه تکمیل می شود.
شهرستان تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته و پنج سالن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان، 2 سالن ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش و 11 سالن ورزشی وابسته به سایرارگان هاست.
سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر 22سانتی مترمربع و 78 سانتی مترمربع کمتر از میانگین کشوری است.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/64917/سه-طرح-ورزشی-در-تیران-با-هفت-میلیارد-ریال-تکمیل-می-شود
بستن   چاپ