پیام سپاهان
در پایان رقابت‌های اسکواش کمتر از 17 و 19 سال قهرمانی کشور
یک مدال نقره و برنز برای دختران اسکواش باز اصفهان
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 12:19:57
پیام سپاهان - رقابت‌های قهرمان کشوری اسکواش دختران و پسران در رده‌های سنی کمتر از 17 و 19 سال برگزار شد که در پایان در بخش دختران احمدی و عسگری موفق به کسب یک مدال نقره و برنز شدند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، رقابت‌های اسکواش قهرمان کشوری در رده‌های سنی کمتر از 17 و 19 سال در دو بخش دختران و پسران در شهرهای اراک و تهران برگزار شد که در نهایت اسکواش بازان اصفهان موفق به کسب یک جایگاه دومی و یک جایگاه سومی شدند، هچنین در جدول پلیت نیز دو مقام قهرمانی به اصفهانی‌ها رسید.
در بخش دختران که در تهران برگزار شد، در رده سنی کمتر از 17 سال دختران مطهره عسگری با شکست مقابل هستی چمنی از راه یابی به فینال بازماند در این رده سنی نیکی شمیرانی از تهران اول شد، هستی چمنی در جایگاه سوم ایستاد و مطهره عسگری و نرجس دانش پژومان از گیلان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رده سنی کمتر از 19 سال نیز سارا احمدی در مصاف با فرشته اقتداری که این روزها در آمادگی بسیار خوبی قرار دارد شکست خورد تا به همراه هلیا استیلی از تهران بر سکوی سوم قرار گیرد، فرشته اقتداری از منطقه آزاد کیش و آیلی نیری از تهران اول و دوم شدند. مریم حقیقی از اصفهان نیز در جدول پلیت اول شد.
در بخش پسران نیز که در اراک برگزار شد علیرضا سادات بیدگلی از اصفهان در جدول پلیت قهرمان شد در این رده امیر حسین فیضی بود قهرمانی جدول اصلی را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/64944/یک-مدال-نقره-و-برنز-برای-دختران-اسکواش-باز-اصفهان
بستن   چاپ