پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان اصفهان:
نرم افزار سرویس مدارس در 2 منطقه اصفهان فعال می‌شود
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 17:29:04
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: برای نخستین بار در دو منطقه اصفهان نرم‌افزار سرویس مدارس به صورت پایلوت فعال و بدین ترتیب نظارت بهتری بر عملکرد سرویس مدارس انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، هادی منوچهری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع ستاد مهر سال تحصیلی 98_ 97 اظهار داشت : هدف همه ما این است که از شروع سال تحصیلی حوادث ناشی از تصادفات را کاهش دهیم و در همین راستا از اول مهر ماه بازرسی ها را با هدف بررسی وضعیت پارک ماشین ها و سوار و پیاده کردن مسافران شروع خواهیم کرد.
وی ادامه داد: اصفهان در مهر ماه امسال میزبان 72 هزار دانش آموز در قالب 50 شرکت حمل و نقل است که رانندگان سرویس مدارس در اقدامی جدید از سوی سازمان، با پوشش خاص از مهر امسال اسقبال خواهند کرد.
نرم افزار سرویس مدارس در 2 منطقه اصفهان به عنوان پایلوت فعال می شود
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان اصفهان با بیان اینکه برای اولین بار در دو منطقه اصفهان نرم افزار سرویس مدارس به صورت پایلوت فعال می شود، گفت: اصفهان با کمترین شکایت در زمینه سرویس مدارس رو به رو است اما با استفاده از این نرم افزار نظارت بهتری بر عملکرد سرویس ها انجام می شود.
وی افزود: نرم افزار سرویس مدارس باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن از تمام اطلاعات دانش آموزان مطلع باشیم و این نرم افزار به بهبود نظارت سازمان تاکسی رانی نیز کمک می کند.
10 هزار خودرو به عنوان سرویس مدارس در اصفهان فعالیت می کنند
منوچهری با اشاره به اینکه 10 هزار خودرو به عنوان سرویس مدارس در اصفهان فعالیت می کنند، اظهار داشت: تمام رانندگان سرویس های مدارس آموزش دیده اند و برنامه بازآموزی برای رانندگان از آبان ماه شروع به کار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه کلمه«تاکسی اینترنتی» برای خدمات دهنده های اینترنتی صحیح نیست، گفت: ماشین های شخصی جابجا کننده مسافر را باید مسافربران شخصی اینترنتی نام ببریم و این وسیله های حمل و نقل، تاکسی محسوب نمی شوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان اصفهان ادامه داد: کارگروهی برای بررسی مسائل مربوط به مسافربران شخصی اینترنتی تشکیل شده است که در آینده بخش بزرگی از حمل و نقل اینترنتی را رانندگان تاکسی های زرد پلاک انجام خواهند داد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65034/نرم-افزار-سرویس-مدارس-در-2-منطقه-اصفهان-فعال-می‌شود
بستن   چاپ