پیام سپاهان
در گرماگرم شور حسینی در احسان حسینی شریک شویم
دوشنبه 26 شهريور 1397 - 13:51:30
پیام سپاهان - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: در ماه خون و قیام، ماه محرم همزمان با شور حسینی به یاد نیازمندان و در طرح احسان حسینی شریک شویم.
حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل٬ با اشاره به جمعیت بالای نیازمندان در شهرستان و نزدیکی شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: در سیره اهل بیت (ع) کمک و یاری نیازمندان جایگاه رفیعی داشته تا جایی که امامان بزرگوار ما خود را با نیازمندان جامعه همسان می کردند و در اطعام هم سفره نیازمندان و تهیدستان می شدند.
وی با اشاره به داشتن بیش از 500 بیمار با شرایط حاد درمانی افزود: مردم همزمان با شور حسینی محرم، خود را در طرح های حمایتی کمیته امداد شریک کنند و به مدد نیازمندان و بیماران و سفره های اطعام این عزیزان را با نذورات خود رونق ببخشند و در طرح احسان حسینی که در ماه های محرم و صفر اجرا می شود و طرحی در راستای اطعام نیازمندان به خصوص بیماران ما را یاری کنند.
اسماعیلی به شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، شور و شعف خاصی در بین نوجوانان و محصلان بر پا شده، ولی در این میان هستند خانواده هایی که برای تهیه وسایل تحصیلی فرزندان خود با مشکلات زیادی روبرو هستند و حتی برای تأمین نیازهای اولیه خود نیز با مشکل مواجه بوده و نیازمند یاری توانمندان جامعه هستند.
وی تصریح کرد: لذا شایسته است در این میدان به پیروی از سنت پیامبر اعظم (ص) و سیره اهل بیت (ع) همه افراد جامعه بنا بر توان خود در کمک رسانی به نیازمندان مشارکت کنند تا فرزندان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در میان دیگر دانش آموزان خجالت زده نشوند و بتوانند به شکل شایسته در میدان علم و تهذیب فعالیت داشته باشند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل ادامه داد: در همین راستا کمیته امداد فعالیت‌های خود را برای کمک به دانش آموزان محروم شروع کرده و در مرحله اول روز 16 شهریور با برپایی پایگاه در ستادهای نماز جمعه اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده و در مرحله دوم ٬ طرح سراسری "لبخند مهر بسته به مهر شما" در تاریخ 11 مهر در مدارس سطح شهرستان اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می شود.
کد خبرنگار: 13094
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65090/در-گرماگرم-شور-حسینی-در-احسان-حسینی-شریک-شویم
بستن   چاپ