پیام سپاهان
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان:
هزینه بیمه و فرانشیز بیماران خاص رایگان است
دوشنبه 26 شهريور 1397 - 17:53:14
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر کل بیمه سلامت اصفهان گفت: سه هزار و 600 بیمار خاص در استان داریم که اداره بیمه سلامت هزینه های بیمه و فرانچیز آنها را رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین بانک پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارتباط با بحث استحقاق سنجی وتبادل الکترونیک اسناد بیمارستانی اظهار داشت: این دو پروژه از مهمترین برنامه های اداره کل بیمه سلامت استان به حساب می آید که حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه ماهانه 60 میلیارد تومان در زمینه درمان سرپایی هزینه می شود، افزود: یک میلیون و 500 هزار بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت هستند و چهار هزار و 860 موسسه درمانی به این افراد خدمات خود را ارائه می کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان بیان داشت: هزینه های حوزه درمان هرساله در حوزه تاریخی و تشخیصی رو به افزایش است و کسانی که مشکل مالی دارند را با معضلاتی مواجه می کند، از این رو از خانواده ها درخواست می کنیم از رفتن به بیمارستان برای بیماری های ساده ویروسی که با استراحت و مراقبت غذایی درمان می شود خودداری و از گرفتن دارو و انبار کردن آنها در منازل اجتناب کنند.
وی با بیان اینکه در زمینه دارو تولیدات داخلی داریم، گفت: در بخش های کوچکی متکی به صادرات هستیم، بر این اساس امید واریم حوزه رسانه این موارد را اطلاع رسانی کنند تا در زمینه داروسازی تنها متکی به داروسازان ایرانی باشیم.
روزانه چهار هزار دفترچه در 105 نقطه استانی تعویض می شود
بانک با بیان اینکه روزانه چهار هزار دفترچه در 105 نقطه استانی تعویض می شود، ابراز داشت: سه هزار و 600 بیمار خاص در استان داریم که هزینه های زیادی را صرف درمان خود می کنند اما اداره بیمه سلامت هزینه های بیمه و فرانچیز انها را رایگان در نظر گرفته است.
وی از وجود مراکز جعلی صدور دفترچه بیمه خبر داد و گفت: برخی از شرکت های جعلی با افراد تماس می گیرند در ارتباط با این موضوع که دفترچه بیمه سلامت برای شما ایجاد کرده ایم و با فلان مبلغ در اختیارتان قرار خواهیم داد که شهروندان نباید به این تماس ها اعتنا کنند.
وی افزود: اگر شهروندان در این موارد دچار مشکل شدند با شماره تلفن 03136670052 تماس بگیرند یا از طریق سامانه 1666 مشکل خود را با اپراتور در میان بگذارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65124/هزینه-بیمه-و-فرانشیز-بیماران-خاص-رایگان-است
بستن   چاپ