پیام سپاهان
با بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا/ پرتاب گر دیسک و وزنه تیم ملی دو ومیدانی قهرمان اصفهانی:
بعد از جاکارتا حرفهایم را می‌زنم
سه شنبه 27 شهريور 1397 - 11:29:39
پیام سپاهان - قهرمان پرتاب دیسک و وزنه تیم ملی دو ومیدانی ازحرفهای ناگفته‌ای که تا کنون در مورد آن سکوت کرده و ناملایمات و سختی‌های تمرینات در اصفهان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا پس از بازگشت خبر داد.
علیرضا مختاری در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بعد از مسابقات داخلی و کسب سهمیه برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تمرینات ما به صورت غیر متمرکز در استان‌هایی که ساکن هستیم آغاز شد. تمریناتی که باید بعد از آمدن از جاکارتا در مورد آن صحبت کنم، چرا که در حال حاضر نمی‌خواهم خود را درگیر مسائل و حواشی آن کنم. ترجیح می‌دهم فعلاً به مسابقات پیش رو فکر و تمرکز کنم.
وی افزود: در این دوره از مسابقات پاراآسیایی در دو 2 ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شرکت خواهم کرد و به همین منظور تمرینات سنگین و سختی را در حال انجام هستم. مسابقات این دو رشته به فاصله چند روز از هم برگزار می‌شود و عضلات درگیر برای انجام هر کدام از این رشته‌ها متفاوت است و همین مساله کمی کارم را سخت می‌کند.
وی که در بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون موفق به کسب دو مدال طلا شده است، گفت: پرتاب گر ژاپنی که رکورد دار این رشته در جهان است، رقیب اصلی من دراین بازی‌ها است و البته دو ورزشکار دیگر ایرانی.
مختاری تصریح کرد: برای حضور در این مسابقات تمامی ورزشکاران سعی می‌کنند خود را به بالاترین سطح آمادگی برسانند و می دانم که رقابت سختی را در پیش رو خواهم داشت. تمامی تلاشم کسب مدال طلا مسابقات جاکارتا است تا بتوانم سهمی در در کسب جایگاه کاروان ایران در پایان مسابقات داشته باشم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65192/بعد-از-جاکارتا-حرفهایم-را-می‌زنم
بستن   چاپ