پیام سپاهان
جشن شکوفه‌ها عاشورایی می شود
سه شنبه 27 شهريور 1397 - 16:15:19
پیام سپاهان - مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: امسال حال و هوای جشن شکوفه‌ها عاشورایی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، عیسی شفیعی با اشاره به در پیش بودن جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها، اظهار کرد: مراسم ویژه این روز همچون گذشته در سی و یکم شهریورماه برگزار خواهد که البته به دلیل اینکه در ماه محرم هستیم حال و هوای جشن شکوفه‌ها عاشورایی و متفاوت با سال‌های قبل است.
وی افزود: امسال منتظر حضور 446 دانش‌آموز کلاس اول در سطح مدارس ابتدایی شهرستان هستیم. در این روز دانش آموزان با محیط مدرسه و معلمان آشنا می‌شوند و در مدت حضور خود در نخستین روز مدرسه، برنامه‌های خوبی برای آنها تدارک دیده‌ایم.
مدیر آموزش و پرورش اردستان یکی از اصلی ترین وظایف آموزش و پرورش را اجرای پروژه ملی مهر عنوان کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش یک نهاد مردمی و تاثیرگذار است و همه نگاه ها به زنگ مهر دوخته شده است.
شفیعی گفت: مراسم جشن شکوفه‌های حسینی ویژه دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی روز شنبه 31 شهریور با حضور بیش از 446 نفر کلاس اولی که نسبت به سال گذشته تقریبا 35 درصد افزیش داشته است، همراه با 224 نفر پیش دبستانی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: امسال حدود دو هزار و 155 دانش آموز دوره ابتدایی، تعداد 1هزار نفر در مقطع متوسطه اول و 905 نفر در متوسطه دوم در روز اول مهر وارد کلاس های درس می‌شوند.
مدیر آموزش و پرورش اردستان افزود: همچنین تعداد 39 مدرسه مستقل دبستان در شهرستان اردستان آماده پذیرایی از دانش آموزان دبستانی و تعداد 26 مدرسه متوسطه اول و دوم و 480 معلم و دبیر با تمام برنامه هایی که پیش بینی شده آماده حضور در کلاس های درس هستند.
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65231/جشن-شکوفه‌ها-عاشورایی-می-شود
بستن   چاپ