پیام سپاهان
سپاهان- فولاد خوزستان
نبرد فولادی هفته هفتم در نقش‌جهان/ سپاهان به دنبال طلسم شکنی
سه شنبه 27 شهريور 1397 - 16:15:29
پیام سپاهان - دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان روز جمعه و در چهارچوب هفته هفتم از ساعت 19:30 دقیقه و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، هفته هفتم لیگ‌برتر از روز جمعه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سپاهان میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. هر دو تیم این هفته در جام‌حذفی پیروز از میدان بیرون آمدند تا نشان دهند از شرایط روحی و آمادگی مناسبی برخوردار هستند. سپاهانی‌ها در هفته ششم لیگ به مصاف دیگر تیم جنوبی یعنی پارس‌جنوبی جم رفتند و با تساوی از زمین خارج شدند. آن‌ها در برابر پارس تا دقایق پایانی دو بر یک عقب بودند اما با گل نجات بخش استنلی کی‌روش توانستند یک امتیاز را از جم ببرند. 
در آن‌سوی میدان اما فولاد خوزستان در خانه میزبان سایپا بود که این تیم برابر شاگردان دایی نتوانست موفق عمل کند و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد تا چند پله نزول کنند و شش پله پایین‌تر از سپاهان و در رده نهم جدول قرار بگیرند. 
اما جدول لیگ اکنون آنقدر بهم نزدیک است که اختلاف امتیاز فولاد و سپاهان تنها 2 امتیاز است و نمی‌توان گفت که فولاد تیم دست و پا بسته‌ای مقابل سپاهان خواهد بود. تیم‌های جنوبی همیشه نشان داده‌اند که برابر تیم‌های اصفهانی سخت‌کوش هستند و به سختی امتیاز به حریف خود می‌دهند و آمار چند سال گذشته فولاد برابر سپاهان به خوبی نشان‌گر این موضوع است. سپاهانی‌ها در سه فصل گذشته نتوانسته‌اند حریف خود را شکست دهند و سه تساوی و سه شکست در کارنامه خود مقابل این تیم می‌بینند. 
اما در دو تیم بازیکنانی دیده می‌شوند که سابقه حضور در هر دو تیم را داشته‌اند. لوسیانو پریرا که اکنون مهاجم فولاد است در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را نیز در کارنامه خود می‌بیند و در سپاهان نیز ساسان انصاری سابقه پوشیدن فولاد خوزستان را دارد و توانسته با این تیم گل‌های بسیاری را نیز به ثمر برساند. انصاری اکنون با برگشت قلعه‌نویی در حال برگشت به دوران اوج خود است و پریرا نیز همچنان زهردار و خطرناک است. 
این بازی می‌تواند با توجه به مهاجمان خطرناک هر دو تیم از جذابیت بالایی برخوردار باشد و نوید بخش فوتبالی تماشایی را به مخاطبان هر دو تیم بدهد. سپاهان اکنون به دتبال طلسم شکنی برابر فولاد است تا پس از سه فصل مجددا بتوانند طعم پیروزی را برابر حریف خوزستانی خود بچشند.
فولاد نیز به دنبال شکست حریف اصفهانی خود خواهد بود تا هم جای خود را با حریفش جا به جا کند و هم آمار خوب خود را برابر سپاهان همچنان حفظ کند. حال باید دید روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. 
چهره دیدار:
ساسان انصاری: این بازیکن پس از دو فصلی که از فولاد خوزستان جدا شده است در سپاهان نتوانسته روزهای پر فروغ خود را همانند حضورش در فولاد سپری کند. اما اکنون با بازگشت امیر قلعه‌نویی به سپاهان بازیکنان این تیم نیز مجددا در حال بازگشت اعتماد به نفس خود هستند و روزهای اوج خود را پیش چشم‌هایشان مشاهده می‌کنند. انصاری می‌تواند با گلزنی در برابر فولاد خوزستان مجددا قابلیت‌های خود را نشان دهد.
ترکیب احتمالی دو تیم:
سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، ولادیمیرکومان، سجاد شهباززاده، مهردادمحمدی، کیروش استنلی و ساسان انصاری
فولاد خوزستان: ناصر سالاری، ایوب والی، نگچی لوپز، فرزاد جعفری، سینا مریدی، سوارز تارتا، مجتبی نجاریان، حسن بیت سعید، صابر حردانی، مهدی زبیدی، لوسیانو پریرا
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65236/نبرد-فولادی-هفته-هفتم-در-نقش‌جهان--سپاهان-به-دنبال-طلسم-شکنی
بستن   چاپ