پیام سپاهان
با صدور پیامی؛
استاندار اصفهان درگذشت هموطنان در تصادف کاشان - نطنز را تسلیت گفت
سه شنبه 27 شهريور 1397 - 22:19:00
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان با صدور پیامی، جان باختن 19 نفر از هموطنان را در تصادف آزاد راه کاشان - نطنز تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری اصفهان، در پیام تسلیت استاندار اصفهان آمده است: خبر دردناک وقوع تصادف اتوبوس مسافربری تهران - کرمان با کامیون حامل سوخت در آزاد راه کاشان- نطنز و کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک، موجب تأثر و تألم فراوان شد.
وی در ادامه تاکید کرده است: اینجانب ضمن تأثر عمیق و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این واقعه ناگوار، اعلام می دارم که بلافاصله پس از وقوع حادثه، شورای مدیریت بحران استان اصفهان تشکیل شد و با فراخوان فرمانداران و مدیران ذیربط شهرستان های کاشان، نطنز و اردستان و بسیج عوامل امدادی و فوریت پزشکی، اطفاء حریق، نجات مصدومان و مجروحان انتقال آنان به مراکز پزشکی و انتقال اجساد جان باختگان در اسرع وقت صورت گرفت.
مهر علیزاده در ادامه این پیام آورده است: اطمینان می دهم که مسئولان ذی ربط در استان اصفهان و بیمارستان های این استان در راستای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان و همدردی با بازماندگان، شفای عاجل مصدومان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65273/استاندار-اصفهان-درگذشت-هموطنان-در-تصادف-کاشان---نطنز-را-تسلیت-گفت
بستن   چاپ