پیام سپاهان
واحدهای امدادی اورژانس اصفهان به حالت آماده باش در آمد
چهارشنبه 28 شهريور 1397 - 11:23:55
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: تمام واحدهای امدادی این مدیریت به منظور تامین سلامت و امدادرسانی به عزاداران حسینی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به حالت آماده‌ باش کامل در آمدند.
غفور راستین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا تجهیزات و نیروهای پایگاه ‌های جاده ‌ای استان در حاشیه جاده‌ ها و آمبولانس‌ های شهری در مراکز شهرستان‌ ها و محل تردد هیات های مذهبی بصورت ویژه مستقر شدند.
وی با اشاره به اینکه از اول محرم واحد امدادی هر شب در محدوده مسجد امام (ره) در خیابان باغ گلدسته مستقر شده و تا عاشورا به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کند، تصریح کرد: روز عاشورا یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس از ساعت 6 صبح در میدان امام (ره) که محل اجتماع دسته های عزاداری است مستقر می شود.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به آماده‌ باش ویژه امداد هوایی در روز عاشورا خاطرنشان کرد: در شهرستان ‌ها و شهرهای منطقه شرق اصفهان مانند حسن آباد، محمدآباد، کوهپایه و زیار واحدهای اورژانس در محل های اجتماع هیات های مذهبی و دسته های عزاداری مستقر خواهند شد.
وی ادامه داد: روزهای تاسوعا و عاشورا در میادین اصلی شهر، محل تردد دسته های مذهبی و حرم زینبیه اصفهان نیز آمبولانس های اورژانس مستقر هستند.
اورژانس پیش ‌بیمارستانی استان اصفهان از ظرفیت 145 پایگاه شامل 75 شهری، 69 جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 15 اتاق فرمان و 874 نفر نیروی انسانی برخوردار است.
/7135 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65294/واحدهای-امدادی-اورژانس-اصفهان-به-حالت-آماده-باش-در-آمد
بستن   چاپ