پیام سپاهان
نماز جماعت ظهر عاشورا در گلپایگان برگزار شد
پنجشنبه 29 شهريور 1397 - 18:05:07
پیام سپاهان - اصفهان - نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در صحن امام زاده هفده تن گلپایگان به امامت حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام سید علی طهماسبی پس از اقامه نماز در جمع عزاداران، با تسلیت شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش گفت: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و اعتلای دین قیام کرد و به شهادت رسید.
وی افزود : همه ما باید با درس آموزی از نهضت عاشورا همانگونه که درمصیبت بزرگ و جانگداز شهادت امام حسین(ع) و یارانش اشک می ریزیم و عزاداری می کنیم ، درد دین داشته باشیم و با امر به معروف و نهی از منکر نگذاریم جامعه دینی به گناه آلوده شود.
امام جمعه گلپایگان در ادامه با توجه به شرایط اقتصادی کشور گفت : احتکار و گرانفروشی کالاهای ضروری مردم در این برهه کاری نادرست و این عمل با دین و سیره امام حسین (ع) تناسبی ندارد.
به گزارش ایرنا گلپایگان در عاشورای حسینی یکپارچه غرق در سوک و ماتم بود و قشرهای مردم از شب گذشته و صبح امروز با حضور گسترده در مساجد، حسینیه ها و امام زادگان و همچنین با تشکیل دسته های سینه زنی و زنجیر زنی در سطح خیابان ها، در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کردند.
این شهرستان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65367/نماز-جماعت-ظهر-عاشورا-در-گلپایگان-برگزار-شد
بستن   چاپ