پیام سپاهان
استقرار کد اورژانس سیار در اصفهان در روز عاشورا
پنجشنبه 29 شهريور 1397 - 18:05:44
پیام سپاهان - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام فعالیت هایمان را با آتش نشانی هماهنگ کرده و در روز تاسوعا و عاشورا خدمت رسانی اورژانس در شهرستان‌ها به صورت سیار است، گفت: روز عاشورا نیز در شهر اصفهان به صورت سیار خدمات رسانی می شود.
غفور راستین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، با اشاره به اینکه هشت کد اورژانس در10 شب محرم در محل عزاداری هیات ها مستقرر هستند، اظهار کرد: برای تمام شهرستان ها هر هیات با یک کد که شامل دو نفر (در هر پایگاه آمبولانسی است) در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در روز تاسوعا و عاشورا آماده باش هستیم و به ویژه در روز عاشورا که محل برگزاری مراسم میدان امام (ره) است اتوبوس آمبولانس به همراه چهار کد مستقر است، افزود: 36 نفر از پرسنل اورژانس در روز عاشورا در میدان امام حضور دارند که به عزاداران خدمت رسانی می کنند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام فعالیت هایمان را با آتش نشانی هماهنگ کرده و در روز تاسوعا و عاشورا خدمت رسانی اورژانس در شهرستان ها به صورت سیار است، خاطر نشان کرد: روز عاشورا تنها در شهر اصفهان به صورت سیار خدمات رسانی می شود.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/65370/استقرار-کد-اورژانس-سیار-در-اصفهان-در-روز-عاشورا
بستن   چاپ