پیام سپاهان
مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان برگزار شد
شنبه 31 شهريور 1397 - 14:01:38
پیام سپاهان - اصفهان - مراسم هفته دفاع مقدس روز شنبه 31 شهریور با رژه یگان های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، بسیج در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری دراین مراسم گفت: تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌ تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد شد.
امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز افزود : دفاع مقدس تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌ پیمانانشان ایستاد و با دستان خالی اما با تکیه بر مردم ولایت مدار و مدافع دین و وطن‌ به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.
ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری افزود: امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خود اتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می ‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.
وی گفت: دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به دشمنان این مرز و بوم یادآور می شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه « أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ » با اقتدار عمل خواهد کرد.
ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی به تأسی از شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، در شرایط فعلی کشور بی تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و تحقق فرمان ها و تدابیر فرماندهی کل قوا ابراز می‌دارد.
در پایان این مراسم یگان های نمونه قوای مسلح نظامی و انتظامی استان اصفهان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
/7134/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66389/مراسم-رژه-نیروهای-مسلح-در-اصفهان-برگزار-شد
بستن   چاپ