پیام سپاهان
طباطبایی نژاد: دشمن از توان موشکی ایران می‌ترسد
شنبه 31 شهريور 1397 - 14:02:25
پیام سپاهان - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان گفت: دشمنان از توان موشکی ما می‌ترسند، اما ما اهل صلح هستیم و با کسی نمی‌خواهیم جنگ داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز(شنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از مردم تشکر می‌کنم که در مجلسی که مربوط به خود آن‌ها است شرکت کرده‌اند. اگر بنابراین است که همواره در این مکان این رویداد برگزار شود، باید محلی برای حضور مردم جهت چنین مراسمی تعبیه شود و فقط ما مسئولان نباشیم که می‌توانیم از جایگاه استفاده کنیم؛ زیرا این ایام متعلق به مردم است.
وی افزود: امسال هفته دفاع مقدس مقارن شده است با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به خصوص امروز که اول هفته دفاع مقدس است، مصادف با روز شهادت امام سجاد (ع) ، روز ورود اهل بیت به کوفه و روز دفن شهدای کربلا است، که مناسب و تقارن زیبایی است.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: دفاع مقدس ما همواره از کربلا پیام گرفته است. استقامت جوانان ما، مقاومت برادرانمان نیروهای مسلح و مردمی ما، پیامشان و درسشان از عاشورا بوده است.
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: کفار فکر نکنند که می‌توانند از مؤمنان سبقت بگیرند. بر روی این آیه فکر کرده‌ام که چرا با اینکه آن‌ها در کارهای مادی و دنیایی از مسلمانان سبقت گرفته‌اند خدا چنین گفته است. شاید آن‌ها در زمینه‌های مادی مانند ادوات جنگی و ... پیشرفته‌تر هستند، اما سبقت گرفتن مهم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: غرب و آمریکا مسابقه نداده‌اند و از افرادی که نشسته‌اند سبقت گرفته‌اند. خود در حال حرکت هستند؛ به ما گفته‌اند شما بنشینید و ما کار می‌کنیم. در چنین شرایطی مسابقه‌ای وجود ندارد. سبقت جایی است که دو نفر یا دو گروه هر دو در یک مسیری در حرکت باشند.
وی ادامه داد: آن‌ها در رژیم گذشته نگذاشتند کسی فعالیت کند، اما بعد از انقلاب همه چیز عوض شد؛ ما پیش از انقلاب حتی تفنگ ساچمه‌ای را هم نمی‌توانستیم تولید کنیم، اما حال ابر قدرت‌ها از توان موشکی ما می‌ترسند.
امام جمعه اصفهان گفت: مهم نیست چقدر موشک داشته باشیم، مهم آن است که به چه میزان توان و آمادگی مقابله با تهدیدات را داریم. جنگ را دوست نداریم، اما باید آمادگی داشته باشیم که اگر دشمن خواست اقدامی انجام دهد بتوانیم جلوی او بایستیم.
طباطبایی نژاد افزود: قرآن کریم می‌گوید شما دشمنان را نمی‌شناسید، اما خدا می‌شناسد و می‌داند که دشمنان ضعیف‌کش هستند، پس باید در حد توانتان سلاح تولید کنید. با کسی نمی‌خواهیم بجنگیم و اهل صلح هستیم. اگر می‌گوییم سلاح تولید کنید، برای انسان‌های نابکار است که بترسند و شروع به جنگ نکنند.
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: البته این آمادگی هزینه دارد و این هزینه بسیار زیاد است؛ باید بدانیم که خداوند تمام این هزینه‌ها را حساب و به شما پرداخت می‌کند.
وی افزود: در زمان جنگ ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به چپ و راست نپیوستند و تنها گروهی که به وظایف خود به طور کامل عمل کرد همین نیروهای نظامی هستند که باید از آن‌ها تشکر کرد.
همچنین در این مراسم امیر محسن آذرافروز- ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز دوباره دشمن در تلاش است تا با ابزار تهدید و تحریم پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خود اتکایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را به سلامت از این وضعیت عبور دهد.
وی ادامه داد: دشمن بداند که ملت ایران به خواسته مردود آن‌ها تن نخواهد داد. ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست سپاه، انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی بی‌تابی خود را برای جانبازی از آرمان‌های والای امام و تدابیر فرمانده کل قوا ابراز می‌دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66402/طباطبایی-نژاد--دشمن-از-توان-موشکی-ایران-می‌ترسد
بستن   چاپ