پیام سپاهان
آیت الله طباطبایی‌نژاد:
دشمن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد
شنبه 31 شهريور 1397 - 14:02:26
پیام سپاهان - امام جمعه اصفهان گفت: شهدای ‌ما باعث شدند تا امروز دشمن جرات حمله نظامی به ما را نداشته باشد از سوی دیگر نیروهای مسلح ما بعد از جنگ همواره در آمادگی به سر می برند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به اینکه تبیین فلسفه قیام عاشورا در چنین روزهایی بیشتر مطرح می شود، اظهار کرد: امام حسین(ع) به قیام عاشورا و به آنچه واقع می شد یقین داشت و با شناخت مردم کوفه، حضور در کانون سیاست و شناخت کامل از اوضاع آن زمان قیام کرد.
وی افزود: امام حسین (ع) در پاسخ به افرادی که ایشان را نهی می کردند فرمودند "برخی مرگ ها به ویژه مرگ در راه خدا زیباست". امام حسین(ع) راه را می دانستند و از شهادت و اسارت آگاهی داشتند و برای حفظ دین و جلوگیری از انحراف در اسلام و مقابله با ظلم علیه دین، قیام کرد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: عزاداری امام حسین(ع) در طول تاریخ همواره سد راه دشمنان اسلام بوده است و دشمنان به خوبی می دانند که این عزاداری ها چه نیرویی به مسلمانان می بخشد و این موضوع آنها را نگران می کند. ما امروز با اتکا به چنین نیرویی برابر هر دشمنی خواهیم ایستاد.
وی به اهمیت سوگواری و عزاداری برای امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) فرمودند کسی که برای امام حسین(ع) عزاداری کند خداوند روز قیامت را روز سرور و شادی او قرار می دهد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس هرگز نباید فراموش شود. شهدای ‌ما باعث شدند تا امروز دشمن جرات حمله نظامی به ما را نداشته باشد از سوی دیگر نیروهای مسلح ما بعد از جنگ همواره در آمادگی به سر می برند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند "بدانید دشمن با ما جنگ نظامی نمی کند، زیرا آنها هشت سال با ما جنگیدند، اما نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را به دست آورند.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66403/دشمن-جرات-حمله-نظامی-به-ایران-را-ندارد
بستن   چاپ