پیام سپاهان
ایران پوریان:
بازی کم نقصی ارائه دادیم/ نباید از روی شکم‌سیری بازی کنیم
شنبه 31 شهريور 1397 - 14:02:37
پیام سپاهان - مدافع تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش برابر فولاد تیم برتر میدان بود و توانست با یک بازی کم نقص پیروز میدان شود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، محمد ایران‌پوریان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانیم اما با تمرکز کامل فوتبال کردیم و تنها در یک صحنه اشتباه کوچکی داشتیم که همان اشتباه باعث شد تا یک گل دریافت کنیم. در مجموع تیم برتر بودیم و استحقاق سه امتیاز را داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
ایران‌پوریان درباره اینکه چرا سپاهان معولا پس از گل‌زدن دیگر خود را تشنه گلزنی نشان نمی‌دهد، گفت: در مقابل ما یک تیم لیگ برتری بود و تیم دست و پا بسته‌ای نیست. دلیلی ندارد چون ما دو گل زودهنگام به ثمر رساندیم تا پایان بازی نیز همین روند را حفظ کنیم و پشت‌سر هم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم، مهم مدیریت آن تا پایان برای شکست نخوردن است. البته در صحنه‌هایی هم باید با تمرکز بیشتری کار کنیم و به اصطلاح از روی شکم‌سیری فوتبال نکنیم تا بتوانیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا هشدار هفته گذشته قلعه‌نویی در بازی برابر فولاد تأثیرگذار بود یا خیر، تصریح کرد: مطمئناً صحبت‌های امیرخان بسیار تأثیرگذار است چراکه مربی بزرگی است و تجربه کافی دارد و اگر هفته گذشته صحبت‌هایی در مورد کل بازیکنان تیم و روند بازی انجام دادند قطعاً به خاطر بازی این هفته بود چرا که نمی‌خواست آن اتفاق مجدداٌ تکرار شود.
وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: جا دارد دست تک تک هواداران را ببوسم، واقعاً سنگ تمام گذاشتند و در روز تولدم من را تشویق کردند که خیلی از آن‌ها ممنون هستم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66414/بازی-کم-نقصی-ارائه-دادیم--نباید-از-روی-شکم‌سیری-بازی-کنیم
بستن   چاپ