پیام سپاهان
قوای مسلح درگیر جناح بندی های سیاسی نیستند
شنبه 31 شهريور 1397 - 18:38:36
پیام سپاهان - اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دولت های مختلف آمدند و رفتند ولی نیروهای مسلح هیچگاه درگیر جناح بندی های سیاسی نشدند.
به گزارش ایرنا، آیت لله سید یوسف طباطبایی نژاد روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان افزود : تنها جمعی که وظیفه خود را در سال های پس از انقلاب به خوبی انجام داده اند نیروهای مسلح هستند.
وی با بیان اینکه آمادگی کامل در برابر دشمن یک اصل قرآنی است، تاکید کرد : با آمادگی کامل باید جرات حمله را از دشمن گرفت و این آمادگی امروز در بین نیروهای مسلح وجود دارد.
امام جمعه اصفهان افزود : نیروهای مسلح ایران اسلامی از عاشورای حسینی درس گرفته اند.
وی اظهار کرد: مسلمانان اگر موفقیتی ندارند به خاطر آن است که تلاش منسجمی ندارند و علت اینکه کفار جلو افتاده اند به خاطر آن است که مانع حرکت و پویایی جوامع اسلامی شده اند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود : نمود موفقیت نیروهای مسلح امروز در ارتقای کیفی و کمی انسانی و تسلیحات دفاعی به خوبی مشخص است.
وی خاطر نشان کرد: این درحالی است که در سالهای ابتدایی دفاع مقدس حتی موشک آر پی جی نداشتیم ولی امروز توان موشکی ما به گونه ای است که ابرقدرت ها را به لرزه انداخته است.
امام جمعه اصفهان در ابتدای سخنان خود از مسئولان اجرایی استان و شهر خواست، مکان مناسبی برای حضور مردم در تماشای رژه نیروهای مسلح در نظر گرفته شود.
در پایان این مراسم یگان های نمونه قوای مسلح مستقر در اصفهان شامل ارتش ، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران رژه رفتند.
/7134 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66458/قوای-مسلح-درگیر-جناح-بندی-های-سیاسی-نیستند
بستن   چاپ