پیام سپاهان
فرماندار شهرضا:
توسعه عدالت آموزشی محور برنامه ها در آموزش و پرورش شهرضا باشد
يکشنبه 1 مهر 1397 - 13:09:19
پیام سپاهان - شهرضا - فرماندار شهرستان شهرضا گفت: توسعه عدالت آموزشی، محور برنامه ها در آموزش و پرورش شهرستان شهرضا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر رفیعی نژاد با شروع سال تحصیلی در مدارس، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در دبیرستان شاهد سید جلال طبیبیان به صدا در آورد و اظهار داشت: هیچ جامعه ای بدون توسعه علمی نمی تواند به توسعه پایدار که متضمن رفاه اجتماعی، فردی، سعادت، خوشبختی، عزت، سربلندی، اقتدار و استقلال است، دست پیدا کند .
وی با بیان اینکه زنگ آغاز مدارس رنگ و بوی عاشورایی داشت، گفت: 38 سال پیش دانش آموزان برای کسب علم آماده می شدند یک فرد دیوانه و مجنون به قدرت به نام صدام حسین با حرکت غیرانسانی به ایران حمله را شروع کرد.
فرماندار شهرستان شهرضا بیان داشت: صدام فکر می کرد با حمایت کشورها دنیا و قدرت نظامی می تواند ایران را نابود کند اما او غافل از فرزندان عاشورایی ایران اسلامی بود که اهدای جان را کوچکترین کار برای کیان این نظام می دانستند.
وی با بیان این که دانش آموزان که هم سن شما باید کتاب داشته باشند تفنگ دست گرفتند و به دفاع از نظام و انقلاب پرداختند، اظهار داشت: همین دانش آموزان هشت سال جنگ تحمیلی را با اقتدار پشت سر گذاشتند.
رفیعی نژاد با اشاره به 36 هزار دانش آموزان طی جنگ و هزاران معلم شهید، گفت: آنها با رهبری امام خمینی پایداری کردند تا امروز شما در امنیت به تحصیل علم مشغول باشید.
وی با بیان این که جنگ ها هرگز پایان نمی پذیرند بلکه از حالتی به حالت دیگر در می آیند، ادامه داد: امروز جنگ ما اقتصادی و علمی است.
فرماندار شهرستان شهرضا اظهار کرد: شما دانش آموزان سربازان این جنگ هستید که باید با سلاح علم، دانش و معرفت پیروز شوید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66507/توسعه-عدالت-آموزشی-محور-برنامه-ها-در-آموزش-و-پرورش-شهرضا-باشد
بستن   چاپ