پیام سپاهان
زنگ مهر در اصفهان نواخته شد
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:09:05
پیام سپاهان - اصفهان - زنگ مهر در اولین روز بازگشایی مدارس به دست مادر شهید کشتکار و زنگ مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس به وسیله پدر شهید یزدانی صبح یکشنبه در مدرسه آسیه در محدوده آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان نواخته شد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت گفت: امروز دانش آموزان استان اصفهان سال تحصیلی را در پنج هزار واحد آموزشی آغاز کردند.
علی اکبر کمالی افزود: مهر امسال با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان جهان تقارن یافته در حالی که نهاد علم و تربیت در استان اصفهان مزین به پنج هزار دانش آموز و ٥٠٠ فرهنگی شهید است.
وی تاکید کرد : راهی را انتخاب کرده‌ایم که مسیر علم و آگاهی است چون علم حافظ انسان است و بهترین ارثی که پدران و مادران برای فرزندان خود می‌گذارند، دانش ، آگاهی است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٦ اصفهان نیز گفت: 3٦ هزار دانش آموز در ٣٣٠ مدرسه دولتی و غیر دولتی در این ناحیه سال تحصیلی را آغاز کردند.
علیرضا اعتباریان افزود : برنامه های متعدد کیفی و آموزشی از جمله تامین فضا ، نیروی انسانی ، جا به جایی نیروها ، شادمان سازی مدارس، ساماندهی دانش آموزان و معلمان برای آغاز سال تحصیلی جدید در ناحیه ٦ آموزش و پرورش صورت گرفته است.
وی با اشاره به چالش های تحصیل در منطقه حصه اصفهان گفت: ٢ نوبتی بودن مدارس در این منطقه مشکلات بسیاری را به وجود آورده است که امیدواریم با اختصاص زمین مشکلات آموزشی کاهش یابد.
آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان و زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، شهردار، مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در محدوده شهر خوراسگان برگزار شد.
هم اکنون دستگاه تعلیم و تربیت استان اصفهان متشکل از 850 هزار دانش‌ آموز، بیش از 50 هزار معلم شاغل و 30 هزار بازنشسته و بیش از پنج هزار مدرسه است.
٩٩١٣/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66518/زنگ-مهر-در-اصفهان-نواخته-شد
بستن   چاپ