پیام سپاهان
فرماندار اردستان:
هدف آموزش و پرورش تربیت انسان های موفق باشد
يکشنبه 1 مهر 1397 - 19:09:09
پیام سپاهان - کاشان- فرماندار اردستان گفت: مسئولان آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان به جای نمره های عالی باید به دنبال تربیت انسان هایی موفق باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در آیین بازگشایی مدرسه ها در دبستان شهید رهبری اردستان گفت: انتظار می رود آموزش و پرورش و خانواده ها افرادی با اراده، هدفدار و پر تحرک جهت حرکت در مسیر هدف های عالی و آینده کشور تربیت کنند.
وی افزود: خروجی آموزش و پرورش باید دانش آموزانی خستگی ناپذیر و امیدوار باشد، زیرا مهمترین سد در راه رسیدن به هدف ناامیدی است؛ از این رو واژه ها و اندیشه های منفی نباید به دانش آوزان انتقال یابد.
فرماندار اردستان بیان کرد: برای موفقیت باید هدف داشت، واقع بین بود و به درستی مسیر را ترسیم کرد که در این زمینه اولیا و مربیان دانش آموزان باید همکاری داشته باشند.
وی در ادامه با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز تصریح کرد: این حرکت های غیر انسانی خللی در اراده محکم مردم و نظام اسلامی جهت پیشبرد هدف های انقلابی نخواهد داشت.
مدیر آموزش و پرورش اردستان نیز در ادامه گفت: این مجموعه به تنهایی توانایی انجام وظیفه های مورد نظر را ندارد و نیاز به همکاری اولیا و مسئولان در مسیر موفقیت احساس می شود.
عیسی شفیعی با اشاره به تلاش ها برای آماده سازی واحدهای آموزشی اردستان، مدرسه را خانه دانش عنوان کرد و افزود: چهار هزار و 506 نفر دانش آموز و 224 پیش دبستانی وارد 65 واحد آموزشی شدند که تعداد 446 نفر آنها پایه اول ابتدایی هستند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/66521/هدف-آموزش-و-پرورش-تربیت-انسان-های-موفق-باشد
بستن   چاپ